Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 650.000,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy: I transza - 28.06.2013r. = 200 000,00 zł. II transza do 10.09.2013r. = 200 000,00 zł. III transza do 03.10.2013r. = 250 000,00 zł. 3. Spłata kredytu następować będzie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2014 r. do 31 grudnia 2023 r. w 40 ratach kwartalnych w następujących wysokościach: Każda kwartalna rata wynosi 16 250,00 zł. Rok 2014 - 65 000 zł Rok 2015 - 65 000 zł Rok 2016 - 65 000 zł Rok 2017 - 65 000 zł Rok 2018 - 65 000 zł Rok 2019 - 65 000 zł Rok 2020 - 65 000 zł Rok 2021 - 65 000 zł Rok 2022 - 65 000 zł. Rok 2023 - 65 000 zł. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. 5. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia kredytu. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji. 8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy. 10. Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu 11. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 12. Zamawiający ustala sposób liczenia oprocentowania w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane za liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni w każdym roku w całym okresie kredytowania. 13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych powiększonych o stałą marżę banku. 14. Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 15. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach