Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2018 w wysokości 2 700 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbie

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 62660 Dąbie, Plac Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    Plac Mickiewicza 1
    62660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
    REGON: 31101907100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabie.pl; http://dabie.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2018 w wysokości 2 700 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2018 w wysokości 2 700 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do: - 27.11.2018 r. w kwocie 1.700.000,00 zł, - 10.12.2018 r. w kwocie 1.000.000,00 zł, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego (fax, e-mail). 3. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2019 – 2026 w ratach miesięcznych na dzień podany w poniższej tabeli: Data spłaty Wysokość raty w zł 31.01.2019 48 000,00 28.02.2019 62 500,00 30.04.2019 62 500,00 28.06.2019 62 500,00 30.08.2019 62 500,00 31.10.2019 87 500,00 29.11.2019 100 000,00 31.12.2019 62 500,00 29.01.2021 62 000,00 26.02.2021 62 000,00 30.04.2021 62 000,00 31.05.2021 62 000,00 30.07.2021 62 000,00 31.08.2021 62 000,00 30.09.2021 62 000,00 29.10.2021 62 000,00 30.11.2021 62 000,00 30.12.2021 62 000,00 28.02.2022 44 895,00 29.04.2022 40 000,00 31.05.2022 40 000,00 29.07.2022 40 000,00 31.08.2022 40 000,00 29.02.2024 42 989,00 30.04.2024 40 000,00 31.05.2024 40 000,00 31.07.2024 40 000,00 30.08.2024 40 000,00 31.10.2024 40 000,00 29.11.2024 40 000,00 31.01.2025 50 000,00 28.02.2025 50 000,00 31.03.2025 59 058,00 30.04.2025 57 000,00 30.05.2025 57 000,00 30.06.2025 57 000,00 31.07.2025 57 000,00 29.08.2025 57 000,00 30.09.2025 57 000,0 31.10.2025 57 000,00 28.11.2025 57 000,00 30.12.2025 57 000,00 27.02.2026 32 058,00 31.03.2026 70 000,00 30.04.2026 30 000,00 29.05.2026 30 000,00 30.06.2026 30 000,00 31.07.2026 30 000,00 31.08.2026 30 000,00 30.09.2026 30 000,00 30.10.2026 30 000,00 30.11.2026 30 000,00 30.12.2026 30 000,00 4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 31.01.2019 r. 5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku. Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowania WIBOR 3 M obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UZP. 6.Marża banku jest stała w okresie kredytowania. 7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu. 8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. 11. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ. 12. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”. 14. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty. 15. Na stronie internetowej Zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl zamieszczone są pozostałe dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 16. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego (zgodnie z § 12 umowy) Dokumentację przetargową można pozyskać ze stron internetowych http://dabie.nowoczesnagmina.pl lub w Urzędzie Miejskim w Dąbiu w godzinach pracy urzędu (8.00-15.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik „Wzór” do formularza ofertowego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach