Przetargi.pl
„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018.”

Gmina i Miasto Drzewica ogłasza przetarg

  • Adres: 26340 Drzewica, ul. Staszica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 483 756 794 , fax. 483 756 641
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Drzewica
    ul. Staszica 22
    26340 Drzewica, woj. łódzkie
    tel. 483 756 794, fax. 483 756 641
    REGON: 67022410800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzewica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga : Kwota kredytu: 5.000 000,00 zł (słownie: pięć milionów); Okres kredytowania - Zamawiający zaciągnie kredyt na 3 lata z okresem spłaty kapitału od 31.03.2019r do 29.12.2021r. zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych. Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN Przeznaczenie kredytu – pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2018. Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową. Oprocentowanie kredytu - Zamawiający wymaga aby na etapie realizacji umowy odsetki z tytułu kredytu naliczane były w oparciu o WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje spłata raty kredytu. Naliczenie oprocentowania: Zamawiający wymaga podania ceny oferty według zasad wskazanych w pkt 13 niniejszej SIWZ. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy Skrócenie okresu kredytowania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. Dysponowanie kredytem : kredyt ma być uruchomiony najpóźniej do 5 października 2018r. w kwocie 4 000 000,00 zł i do dnia 5 listopada 2018r. w kwocie 1 000 000,00 zł. Kredyt uruchamiany będzie na podstawie zapotrzebowania złożonego emailem przez Zamawiającego na 6 dni przed uruchomieniem transzy. Wysokość rat kapitałowych: 1) Raty płatne zgodnie z załączonym harmonogramem , 2) Do rat kredytu wliczone będą odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach kwartalnych i płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. Spłata kredytu: Zamawiający wymaga, aby następowała: 1) W ratach kwartalnych wraz z odsetkami, płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. Spłata rat kapitałowych kredytu będzie następowała po upływie karencji w 12 ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2019r. do 29.12.2021r. Zapłata rat kapitałowo - odsetkowych -Zamawiający wymaga aby odsetki naliczane były od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż określone w harmonogramie spłat rat kapitałowych z zastrzeżeniem nieprzekraczalności okresu kredytowania bez dodatkowych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych - pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach