Przetargi.pl
zaciągniecie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala 105a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6101760 , fax. 48 6101760
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala 105a 105a
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 48 6101760, fax. 48 6101760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaciągniecie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 złotych słownie: trzy miliony złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. 2. O zaciągnięciu kredytu zdecydowała Rada Gminy Kowala na podstawie uchwały Nr VIII.47.2015 z dnia 31 marca 2015roku. 3. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 4. Zamawiający dokona spłaty kredytu w 12 ratach kapitałowych po 250 000,00zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych. 5. Raty kredytu będą spłacane w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału. 6. Oprocentowanie naliczone będzie przez Wykonawcę od kwoty kredytu faktycznie wykorzystanego. Spłata odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych, na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed data płatności. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty rat kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty rat kredytu od Zamawiającego nie będzie pobierana żadna prowizja, ani inna opłata bankowa. 8. Wykonawca dokona ostatecznego rozliczenia dokonanych spłat w dniu spłaty ostatniej raty kapitałowej kredytu oraz odsetek bankowych. 9. Za datę spłaty kredytu przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy. 10. Do celów wyliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć WIBOR 3M ogłoszony przez NBP dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 11. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 12. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 13. Dodatkowe informacje Prawno - finansowe: 1) Gmina nie posiada zaległości w regulowaniu zobowiązań wobec banków i innych instytucji finansowych. 2) Gmina nie posiada udziałów lub akcji spółek prawa handlowego. 3) Gmina nie posiada zadłużenia z tytułu leasingu, factoringu i forfaitingu oraz umów o charakterze publiczno-prawnym. 4) Gmina nie emitowała papierów wartościowych. 5) Gmina nie posiada akcji ani udziałów w innych podmiotach. 6) Rachunki bankowe Gminy są wolne od obciążeń egzekucyjnych. 7) W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. 8) Wobec Gminy nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego postępowania egzekucyjne wszczynane na wniosek banków. 14. Dokumenty w wersji elektronicznej, określające sytuację prawną, finansowa oraz inwestycyjną Zamawiającego dostępne są wraz z dokumentacją przetargową w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego pod adresem http://www.bip.kowala.pl. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wypełniania dokumentów formularzy, zestawień analitycznych itp. otrzymanych od Wykonawców dot. sytuacji finansowo-inwestycyjnej Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kowala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach