Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

Gmina Choceń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 846 617 , fax. 542 846 740
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choceń
    Sikorskiego 12
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 846 617, fax. 542 846 740
    REGON: 91086682100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chocen.pl, www.chocen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 3. Rodzaj zamówienia: usługi. 4. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 182 896,90 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 4.1. Okres kredytowania do 31.12.2033 r. 4.2. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2019 r. 4.3. Wykorzystanie kredytu do dnia 28.12.2018 r. 4.4. Spłata kapitału w 15 latach począwszy od roku 2019 do roku 2033 (płatne w okresach kwartalnych w równych ratach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku): 2019 r. –78 859,80 zł 2020 r. – 78 859,80 zł 2021 r. – 78 859,80 zł 2022 r. – 78 859,80 zł 2023 r. – 78 859,80 zł 2024 r. – 78 859,80 zł 2025 r. – 78 859,80 zł 2026 r. – 78 859,80 zł 2027 r. – 78 859,80 zł 2028 r. – 78 859,80 zł 2029 r. – 78 859,80 zł 2030 r. – 78 859,80 zł 2031 r. – 78 859,80 zł 2032 r. – 78 859,80 zł 2033 r. – 78 859,70 zł 4.5. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni. 4.6. Spłata odsetek na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od grudnia 2018 r. W przypadku gdy termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć następny dzień roboczy po tym dniu. 4.7. Oprocentowanie kredytu zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna z poprzedniego miesiąca plus stała marża banku (%). 4.8. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4.9. Kredyt złotówkowy. 4.10. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami (prowizjami, opłatami ) niż odsetki od kredytu. 4.11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 4.12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) – 0%. 4.13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia przyjmuje się do obliczeń kalendarz rzeczywisty. 4.14. Zamawiający zastrzega sobie: a) prawo niewykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu jednorazowo lub wcześniejszej spłaty kredytu kilkakrotnie w częściach innych niż przewidziane miesięczne raty po uprzednim poinformowaniu banku i zmianie harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu w czasie obowiązywania umowy i spłatę odsetek bez konieczności dodatkowych innych obciążeń z tego tytułu. c) możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu. W przypadku wydłużenia okresu spłaty kredytu sporządzony zostanie aneks do umowy kredytowej. 4.15. Kredyt będzie uruchomiony w formie przelewu bankowego na wskazany przez Zamawiającego numer rachunku. 4.16. Bank będzie każdorazowo najpóźniej 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek, informował faksem lub e-mailem Zamawiającego o wysokości odsetek do spłaty. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są już znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.), lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Projekt umowy wg wzoru Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach