Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w wysokości 2 188 440,00 zł, oraz spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 811 560,00 zł

Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg

  • Adres: 08200 Łosice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 833 573 542 , fax. 833 572 701
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
    ul. Piłsudskiego 6
    08200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 833 573 542, fax. 833 572 701
    REGON: 3023740500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/start/22

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w wysokości 2 188 440,00 zł, oraz spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 811 560,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 000 000,- złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy – 2 188 440,- zł oraz spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek – 811 560,00 zł. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV – 66113000-5 3. Okres kredytowania ustala się na lata 2018 – 2028, 4. Kwota kredytu 3 000 000,- PLN, 5. Karencja w spłacie kapitału – do 30.09.2019r. 6. Harmonogram spłaty kapitału przedstawia się następująco: 1/ Rata 31.09.2019 r.- 50.000 zł 2/ Rata 30.11.2019 r.- 50.000 zł 3/ Rata 31.03.2020 r.- 37.500 zł 4/ Rata 31.05.2020 r.- 37.500 zł 5/ Rata 30.09.2020 r.- 37.500 zł 6/ Rata 30.11.2020 r.- 37.500 zł 7/ Rata 31.03.2021 r.- 50.000 zł 8/ Rata 31.05.2021 r.- 50.000 zł 9/ Rata 30.09.2021 r.- 50.000 zł 10/ Rata 30.11.2021 r.- 50.000 zł 11/ Rata 31.03.2022 r.- 50.000 zł 12/ Rata 31.05.2022 r.- 50.000 zł 13/ Rata 30.09.2022 r.- 50.000 zł 14/ Rata 30.11.2022 r.- 50.000 zł 15/ Rata 31.03.2023 r.- 50.000 zł 16/ Rata 31.05.2023 r.- 50.000 zł 17/ Rata 30.09.2023 r.- 50.000 zł 18/ Rata 30.11.2023 r.- 50.000 zł 19/ Rata 31.03.2024 r.- 50.000 zł 20/ Rata 31.05.2024 r.- 50.000 zł 21/ Rata 30.09.2024 r.- 50.000 zł 22/ Rata 30.11.2024 r.- 50.000 zł 23/ Rata 31.03.2025 r.- 112.500 zł 24/ Rata 31.05.2025 r.- 112.500 zł 25/ Rata 30.09.2025 r.- 112.500 zł 26/ Rata 30.11.2025 r.- 112.500 zł 27/ Rata 31.03.2026 r.- 125.000 zł 28/ Rata 31.15.2026 r.- 125.000 zł 29/ Rata 30.09.2026 r.- 125.000 zł 30/ Rata 30.11.2026 r.- 125.000 zł 31/ Rata 31.03.2027 r.- 125.000 zł 32/ Rata 31.05.2027 r.- 125.000 zł 33/ Rata 30.09.2027 r.- 125.000 zł 34/ Rata 30.11.2027 r.- 125.000 zł 35/ Rata 31.03.2028 r.- 125.000 zł. 36/ Rata 31.05.2028 r.- 125.000 zł. 37/ Rata 30.09.2028 r.- 125.000 zł. 38/ Rata 30.11.2028 r.- 125.000 zł. Razem: 3 000 000,00 zł 7. Spłata odsetek - spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od daty i kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek, w terminie 5 dni roboczych przed datą płatności. Termin pierwszej raty odsetkowej ustala się na 31.12.2018 r. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że gdy będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. 8. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 9. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty, a nie do końca trwania umowy, bez dodatkowych opłat i prowizji za wcześniejszą spłatę. 10.Oprocentowanie – oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłoszoną dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku (marża stała w całym okresie kredytowania). Przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu, oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni). 11.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 12.Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż do dnia 28.12.2018 r. w formie przelewu na rachunek budżetu gminy. 13.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 1M z dnia 29.11.2018 r. tj. 1,64 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania. 15. Raty odsetkowe i kapitałowe będą płatne do końca każdego kwartału, z wyjątkiem ostatniej raty z dniem 30.11.2028 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113900-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku jeśli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm. lub przedstawi inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych wydany przez właściwy organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1 do SIWZ); w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); powinno wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną