Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 PLN

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu bankowego w wysokości 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz na pokrycie deficytu budżetowego. Planowany termin uruchomienia kredytu: 15 listopad 2014 r. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach. Transze kredytu będą uruchamiane w terminie 3 dni po przedłożeniu przez Zamawiającego wniosku o płatność. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu wykorzystanego, a nie postawionego do dyspozycji Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Niewykorzystana kwota kredytu obniża kwotę kredytu. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 8. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach