Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
Ruda Maleniecka 99A 99A
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
REGON: 00123284700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 680 000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w 2009 roku w kwocie 1 680 000,00 zł. z przeznaczeniem na: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 363 188 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 316 812 zł. Okres kredytowania: 2009 r. - 2015 r. Data udzielenia kredytu: I transza 500 000 zł do 31.08.2009 r. II transza 712 859 zł do 30.09.2009 r. III transza 467 141 zł do 31.10.2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ ), b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym Zamówieniem, f) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 300 000,00zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2015-11-20 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 200 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2015-10-20 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2013-11-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2012-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 2 200 000 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysiecy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągnietych kredytów
Dodano: 2012-05-18 - Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokości 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągnietych kredytów
Dodano: 2011-07-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2011-07-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2011-07-12 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2011-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokości 2 300 000 zł przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
Dodano: 2011-07-04