Przetargi.pl
Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.300.000,00zł na zadania inwestycyjne Gminy Fałków realizowane w 2018 roku

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 447 873 535 , fax. 447 873 535
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Zamkowa 1 A
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 447 873 535, fax. 447 873 535
    REGON: 59064806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.300.000,00zł na zadania inwestycyjne Gminy Fałków realizowane w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3 300 000,00zł na zadania inwestycyjne Gminy Fałków realizowane w 2018 roku. Wykaz zadań inwestycyjnych stanowi załącznik nr 4 do Uchwały Budżetowej na 2018 rok. Zakres zamówienia: 1. Wykorzystanie kredytu – w częściach od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2018r - systematycznie wypłacane w transzach po zrealizowaniu danej inwestycji, do 7 dni od dyspozycji kredytobiorcy. Uwaga: Do celu porównania i oceny ofert, wykorzystanie i uruchomienie pełnego kredytu należy przyjąć teoretycznie na dzień 01.06.2018r 2. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej wysokości kredytu. Odsetki naliczane będą jedynie od faktycznie wykorzystanego kredytu licząc od dnia uruchomienia poszczególnej transzy. 3. Spłata kredytu oraz odsetek: - rozpoczęcie spłaty odsetek – od uruchomienia transzy kredytu - rozpoczęcie spłaty kapitału od 01.10.2019r., - zakończenie spłaty kapitału i odsetek 31.12.2025r., uwaga: Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części. W takim przypadku odsetki zostaną zaktualizowane 4. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych i płatne przelewem do 15 dnia miesiąca, począwszy od 15 dnia miesiąca następującego po przekazaniu transzy pieniędzy na rachunek Gminy. Spłata kapitału odbywać się będzie w okresach kwartalnych do 15 dnia pierwszego dnia miesiąca danego kwartału 5. Odsetki i prowizja: - spłata odsetek: miesięcznie, pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się w ostatnim dniu danego miesiąca, - przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w danym roku kalendarzowym (365 lub 366 dni w roku przestępnym), - koszt kredytu: WIBOR 3M i stała marża na cały okres kredytowania, - Zamawiający zastrzega, że kredyt będący przedmiotem zamówienia nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami, np.: z tytułu opłat, prowizji, itp. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie zostanie ustanowione w momencie podpisywania umowy kredytowej. Nie przewiduje się uzależnienia wypłaty transz kredytu od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków. Zgodnie z deklaracją wekslową Bank będzie uprawniony do wypełnienia weksla in blanco, wystawionego przez Gminę Fałków, na sumę zadłużenia z tytułu umowy kredytowej wraz z przysługującymi Bankowi odsetkami. Nie przewiduje się złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c. 7. Umowa kredytowa, weksel in blanco i deklaracja wekslowa będą podpisane przez Wójta Gminy Fałków oraz kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy. 8. Zamawiający oświadcza, że informacje niezbędne do przygotowania oferty, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ oraz dostępne są do wglądu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Fałków pod adresem http://bip.falkow.pl/ lub w Urzędzie Gminy Fałków , 26-260 Fałków, ul.Zamkowa 1A 1, pok. 113 . Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo-o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach