Przetargi.pl
„Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 2.000.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 400.000,00 zł”

Gmina Zawidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-226 Zawidz Kościelny, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 61 58 , fax. 24 276 61 44
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawidz
    ul. Mazowiecka 24
    09-226 Zawidz Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 61 58, fax. 24 276 61 44
    REGON: 611016011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 2.000.000,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 400.000,00 zł”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 2.400.000,00 zł z przeznaczeniem na:  pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości: 2.000.000,00 zł  spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów: 400.000,00 zł. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia a. Rodzaj waluty: PLN. b. Kwota kredytu: 2.400.000,00 zł. (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych). c. Okres kredytowania: listopad 2018 (udzielenie kredytu) – 30 grudnia 2030 (spłata odsetek) d. Przeznaczenie kredytu: pokrycie deficytu gminy oraz spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów e. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „in blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową. f. Terminy spłaty kredytu: 60 rat w następujących terminach i kwotach: Rok 2020 1. Do 31.03.2020 – 13.000,00 zł 2. Do 30.06.2020 – 13.000,00 zł 3. Do 30.09.2020 – 14.000,00 zł Rok 2021 4. Do 31.03.2021 – 13.000,00 zł 5. Do 30.06.2021 – 13.000,00 zł 6. Do 30.09.2021 – 14.000,00 zł Rok 2022 7. Do 31.03.2022 – 13.000,00 zł 8. Do 30.06.2022 – 13.000,00 zł 9. Do 30.09.2022 – 14.000,00 zł Rok 2023 10. Do 31.01.2023 – 56.000,00 zł. 11. Do 28.02.2023 – 56.000,00 zł. 12. Do 31.03.2023 – 59.000,00 zł 13. Do 30.04.2023 – 56.000,00 zł. 14. Do 30.05.2023 – 56.000,00 zł. 15. Do 30.06.2023 – 58.000,00 zł. 16. Do 30.07.2023 – 56.000,00 zł. 17. Do 30.08.2023 – 56.000,00 zł 18. Do 30.09.2023 – 58.000,00 zł 19. Do 30.10.2023 – 56.000,00 zł. 20. Do 30.11.2023 – 57.000,00 zł. 21. Do 30.12.2023 – 56.000,00 zł. Rok 2024 22. Do 31.01.2024 – 58.000,00 zł. 23. Do 28.02.2024 – 58.000,00 zł. 24. Do 31.03.2024 – 60.000,00 zł 25. Do 30.04.2024 – 58.000,00 zł. 26. Do 30.05.2024 – 58.000,00 zł. 27. Do 30.06.2024 – 60.000,00 zł. 28. Do 30.07.2024 – 58.000,00 zł. 29. Do 30.08.2024 – 58.000,00 zł 30. Do 30.09.2024 – 58.000,00 zł 31. Do 30.10.2024 – 58.000,00 zł. 32. Do 30.11.2024 – 58.000,00 zł. 33. Do 30.12.2024 – 58.000,00 zł. Rok 2025 34. Do 31.01.2025 – 58.000,00 zł. 35. Do 28.02.2025 – 58.000,00 zł. 36. Do 31.03.2025 – 60.000,00 zł 37. Do 30.04.2025 – 58.000,00 zł. 38. Do 30.05.2025 – 58.000,00 zł. 39. Do 30.06.2025 – 60.000,00 zł. 40. Do 30.07.2025 – 58.000,00 zł. 41. Do 30.08.2025 – 58.000,00 zł 42. Do 30.09.2025 – 58.000,00 zł 43. Do 30.10.2025 – 58.000,00 zł. 44. Do 30.11.2025 – 58.000,00 zł. 45. Do 30.12.2025 – 58.000,00 zł. Rok 2026 46. Do 31.03.2026 – 13.000,00 zł 47. Do 30.06.2026 – 13.000,00 zł 48. Do 30.09.2026 – 14.000,00 zł Rok 2027 49. Do 31.03.2027 – 13.000,00 zł 50. Do 30.06.2027 – 13.000,00 zł 51. Do 30.09.2027 – 14.000,00 zł Rok 2028 52. Do 31.03.2028 – 13.000,00 zł 53. Do 30.06.2028 – 13.000,00 zł 54. Do 30.09.2028 – 14.000,00 zł Rok 2029 55. Do 31.03.2029 – 13.000,00 zł 56. Do 30.06.2029 – 13.000,00 zł 57. Do 30.09.2029 – 14.000,00 zł Rok 2030 58. Do 31.03.2030 – 13.000,00 zł 59. Do 30.06.2030 – 13.000,00 zł 60. Do 30.09.2030 – 14.000,00 zł g. Spłata odsetek w okresach kwartalnych. h. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3 M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy. i. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 06.11.2018 r. przyjmując jednorazowe uruchomienie kredytu w dniu 26.11.2018 r. j. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat. k. Zamawiający pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu. l. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu. m. Środki finansowe postawione do dyspozycji po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Symulację odsetek – Załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach