Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 000 000,00zł”

Gmina Słupia (Konecka) ogłasza przetarg

  • Adres: 26-234 Słupia, Słupia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3911147 lub 48 , fax. 413 911 147
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia (Konecka)
    Słupia 30A
    26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3911147 lub 48, fax. 413 911 147
    REGON: 291010702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 000 000,00zł”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 84 miesięcy (od listopad 2017-31.12.2024) od daty podpisania umowy kredytowej z karencją spłaty do 31 grudnia 2017 roku. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych przez okres 84 miesięcy tj. od 31 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2024 r. tj.: -11 rat po 3.333,00 zł począwszy od stycznia 2018r. do listopada 2018r. -1 rata po 3.337,00zł,za m-c grudzień 2018r. -12 rat po 1.000,00 zł począwszy od stycznia 2019r. do grudnia 2019r. -36rat po 12.000,00 zł począwszy od stycznia 2020r. do grudnia 2022r. -12 rat po 22.000,00 zł począwszy od stycznia 2023r. do grudnia 2023r. -12 rat po 21.000,00 zł począwszy od stycznia 2024r. do grudnia 2024r. Spłata odsetek, które naliczane będą od wielkości wykorzystanego kredytu do dnia poprzedzającego dzień wpłaty kolejnych rat kredytu oraz w okresie karencji, będzie następować w miesięcznych ratach do 15-go następnego miesiąca. Ostatnie odsetki będą płatne wraz z ratą kapitałową, czyli do 31 grudnia 2024r. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu. Pierwsza płatność odsetek w miesiącu uruchomienia kredytu. W związku z przyznanym kredytem Wykonawca nie będzie naliczał kosztów z tytułu: - prowizji przygotowawczej, - prowizji za sporządzenie aneksów, - prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, - prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco. Na wekslu, deklaracji wekslowej złożona zostanie kontrasygnata skarbnika. W celu obliczenia ceny ofertowej dla potrzeb wyboru Wykonawcy, należy założyć jednorazową realizację kredytu w pełnej wysokości w dniu 21.11.2017r.stawkę WIBOR 1M w wysokości 1,66 Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu – bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: - posiada upoważnienie do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie prezesa NBP, zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, statut banku lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ,PEŁNOMOCNICTWO DO REPREZENTOWANIA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach