Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.

Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg

  • Adres: 09530 Gąbin, ul. Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 674 164 , fax. 242 674 164
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
    ul. Stary Rynek 16
    09530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 242 674 164, fax. 242 674 164
    REGON: 52843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gabin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. Warunki zaciągnięcia kredytu: • termin uruchomienia kredytu – maksymalnie 3 dni robocze następujące po dniu, w którym zostanie złożona Wykonawcy pisemna dyspozycja Zamawiającego o uruchomienie kredytu. • Dla potrzeb wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć, że podpisanie umowy z wybranym wykonawcą oraz złożenie pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu nastąpi w dniu 17.12.2018 r. W przypadku wcześniejszego zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty podpisanie umowy z wybranym wykonawcą oraz złożenie pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu może nastąpić we wcześniejszym terminie zgodnym z ustawą Pzp. • Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych od dnia złożenia pisemnej dyspozycji o uruchomieniu kredytu w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2018 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. • Odsetki naliczane będą miesięcznie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu • spłata kredytu nastąpi najpóźniej w terminie do 28.12.2032 r. • okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) – do dnia 28.03.2019 r. • spłata pierwszej raty kredytu nastąpi do dnia 28.03.2019 r. • sposób spłaty kredytu: w stałych, równych ratach kwartalnych zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu, spłata odsetek- malejąco • spłata rat kapitału w okresach kwartalnych do 28 dnia miesiąca kończącego kwartał ( 28 marca. 28 czerwca, 28 września, 28 grudnia) • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów • Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. • spłata odsetek w okresach miesięcznych do 28-ego dnia miesiąca • spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji , gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. • marża bankowa i prowizja nie mogą być pobierane jednorazowo, lecz mają być wkalkulowane w raty miesięcznie • Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. Zmienność stawki WIBOR 3M w okresach kwartalnych • zabezpieczenie – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową • kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, • źródłem sfinansowania pobranego kredytu będą dochody gminy z podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: - wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. , poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – zał. 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 stawy PZP, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach