Przetargi.pl
Zabudowa wnętrz i przystosowanie (w tym oznakowanie) do prowadzenia działań kontrolnych 5 pojazdów typu bus dla Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
    REGON: 102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl, aktualny adres e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa wnętrz i przystosowanie (w tym oznakowanie) do prowadzenia działań kontrolnych 5 pojazdów typu bus dla Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca za zabudowaniu wnętrz i przystosowaniu (w tym oznakowaniu) do prowadzenia działań kontrolnych 5 pojazdów typu bus dla Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach tj. przekształceniu części ładunkowej na część biurową, oznakowaniu pojazdów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 czerwca 2017 r. w sprawie oznakowania pojazdów służbowych Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2017r. poz. 1240 z późn. zm.) oraz uzbrojenie pojazdów w sygnalizację dźwiękowo-świetlną zewnętrzną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy 3) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4) Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy 3. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca składa ofertę, w której uwzględnia ryczałtowy koszt wykonania zabudowy wnętrz i przystosowania do prowadzenia działań kontrolnych 5 pojazdów typu bus w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (zamawiający na etapie składania oferty przetargowej nie wymaga projektu technicznego zabudowy pojazdów); 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - po podpisaniu umowy, zobowiązany będzie do złożenia projektu rysunkowego wraz z częścią opisową, zawierającą szczegółowy opis sposobu zabudowy przedziału biurowego, instalacji elektrycznej oraz oznakowania pojazdów. Projekt należy dostarczyć do zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od podpisania umowy. Wytyczne dot. zabudowania pojazdów objętych niniejszym postępowaniem stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ – Wytyczne w zakresie zabudów do pojazdów dostawczych Vito/klasa V – typ 447. Wraz z projektem wykonawca składa oświadczenie, że wykonana zabudowa pojazdów nie narusza wytycznych określonych w Załączniku nr 10 do SIWZ. 3) Dostarczony przez wykonawcę projekt zostanie oceniony przez zamawiającego w zakresie spełniania wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy projekt nie będzie spełniał wymagań zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do poprawienia projektu w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnej informacji o konieczności dokonania zmian w projekcie. 4) W celu zarejestrowania pojazdów jako specjalne, wykonawca winien przedstawić zamawiającemu zaświadczenie wystawione przez Okręgową Stację Kontroli Pojazdów zawierające opis zmian dokonanych w pojazdach, będących przedmiotem postępowania. Zaświadczenie wykonawca dostarcza najpóźniej przed odbiorem pojazdów. Dla każdego zabudowanego pojazdu wymagane jest oddzielne zaświadczenie. Koszty związane z wystawieniem zaświadczenia ponosi wykonawca. Ww. zaświadczenie stanowi podstawę do przerejestrowania pojazdu jako specjalny; 5) Odbiór końcowy pojazdów nastąpi po dopełnieniu wszystkich powyższych procedur. Odbiór końcowy nastąpi w miejscu wskazanym przez wykonawcę w pkt III Formularza oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51620000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na następujący rachunek Zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać oznaczenie postępowania. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. Wadium w formie niepieniężnej składane w Kancelarii winno być złożone w kopercie opisanej zgodnie z wzorem określonym w pkt 17.1. SIWZ. 5. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo, z którego treści musi wynikać do której czynności powołano pełnomocnika (reprezentowanie w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy 3) Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie dot. warunków udziału w postępowaniu 4) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dot. wykluczenia z postępowania 5) W przypadku polegania na sytuacji ekonomicznej lub finansowej albo zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 6) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dokumenty wymienione w ppkt 1) – 4) oraz 6) dostępne są w wersji edytowalnej na stronie internetowej zamawiającego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dokumenty stanowiące Załączniki nr 1, 2, 5 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną