Przetargi.pl
Zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6284106 , fax. (012) 4232153
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 22
    31-109 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6284106, fax. (012) 4232153
    REGON: 35711356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zabezpieczenie osuwisk 11A i 11B w rejonie Dąbrówki, gmina Stryszów, powiat wadowicki, woj. małopolskie poprzez wykonanie: - zgodnie z decyzją Pozwolenia na budowę nr 217/13 z dnia 27.12.2013 r.: przypory kamiennej w km 1+431-2+350 potoku Stryszówka, wylotów wód w postaci koryt wylewanych na mokro w km 1+477, 1+541, 1+704, 1+816, 1+919, 2+061, 2+209 potoku Stryszówka; - zgodnie z decyzją Pozwolenia na budowę nr 458/2015z dnia 23.07.2015r.: rurociągów PVC, drenaży francuskich, drenaży rurowych, drenów skarpowych,koryt odwadniających, przepustów pod drogami i zjazdami na posesje, przepustu ?800, zasypów. Wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania powinny spełniać wymagania Ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG, zaś wymagane przepisami dokumenty (deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne, atesty itp.), powinny być przedłożone przedstawicielom Zamawiającego przed wbudowaniem tych materiałów W czasie realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków wykonawcy należeć będą również: 1. kompletna obsługa geodezyjna i geotechniczna, 2. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza z naniesieniem wykonanych robót na zaklauzulowanej mapie zasadniczej, 3. nadzory przedsiębiorstw wodociągowych, kanalizacyjnych, 4. prowadzenie stałego nadzoru przez uprawnionego geologa w szczególności podczas wykonywania robót ziemnych związanych z inwestycją, 5. wykonywanie wszelkich badań i sprawdzeń wynikających z Warunków wykonywania i odbioru robót zgodnie ze Specyfikacją techniczną 6. wykonanie przez certyfikowane laboratorium badań kamienia hydrotechnicznego pod kątem zgodności z obowiązującą normą oraz certyfikatami dostarczonymi przez dostawcę w ilości: co 10 tys. m3 dostarczonego kamienia oraz 5 próbek na wskazanie Inwestora. Wykonawca winien przedstawić przed rozpoczęciem robót wykaz laboratoriów do akceptacji przez Inwestora, 7. sporządzenie dokumentacji własnej Wykonawcy (Programu zapewnienia jakości i Projektu technologii i organizacji robót) dostosowanej do technologii robót. Dokumentację należy dostarczyć przed rozpoczęciem robót. Zamawiający zastrzega termin 7 dniowy na zatwierdzenie lub odrzucenie przedmiotowej dokumentacji, 8. przygotowanie oraz przedstawienie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót, Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz Projektu organizacji robót, w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i sieci znajdujących się na terenie budowy, 9. uzgodnienie z zarządcami dróg warunków dostępu do placu budowy, 10. utrzymanie zaplecza i dostarczenie mediów, 11. oznakowanie i utrzymanie w należytym stanie zjazdów na teren budowy, 12. sporządzanie miesięcznych raportów opisujących stan zaawansowania robót i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca. Każdy raport będzie zawierał, co najmniej opis postępu prac oraz porównanie faktycznego i planowanego postępu prac wraz z wyjaśnieniem ewentualnych rozbieżności w stosunku do harmonogramu i propozycją nadrobienia ewentualnych opóźnień, 13. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z Prawem budowlanym zawierającej m.in. deklaracje właściwości użytkowych i świadectwa ich pochodzenia, atesty zastosowanych materiałów i urządzeń, wyniki wymaganych prób i badań wykonywanych robót oraz oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenów nieruchomości sąsiednich (w razie korzystania z nich) wraz z oświadczeniami właścicieli tych nieruchomości o nie wnoszeniu roszczeń dotyczących uporządkowania terenu. W przypadku, gdy właścicielem tych nieruchomości jest Inwestor takie oświadczenia nie są wymagane. Wartość szacunkowa zamówienia: 20 839 559,38 zł (netto), w tym zamówienia uzupełniające o wartości 1 000 000,00 zł (netto). Zamawiający wymaga realizacji w roku 2016 robót budowlanych w zakresie minimum 80% wartości brutto umowy. Wykonawca może przystąpić w roku 2017 do kontynuowania robót po uzyskaniu przez Zamawiającego pisemnego potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych na ich realizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego w kwocie 350 000,00 zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/zamówienia publiczne - ogłoszenia o zamówieniach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach