Przetargi.pl
Wzrost atrakcyjności i konkurencyjności terenów inwestycyjnych w Gminie Biskupiec - Etap II.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzrost atrakcyjności i konkurencyjności terenów inwestycyjnych w Gminie Biskupiec - Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie kompleksowych badań geotechnicznych (określenie warstw geologicznych, nośność gruntu, poziomu lustra wód gruntowych) Sporządzenie dokumentacji geotechnicznej podłoża gruntowego terenu przy skrzyżowaniu drogi krajowej nr 16 z drogą krajową nr 57 (tereny inwestycyjne). Obszar o ogólnej powierzchni ponad 17 ha, przeznaczony w miejscowym planie jako tereny zabudowy produkcyjnej i usługowej. Zakresem obejmującym wykonanie minimum 100 otworów wiertniczych o głębokości ok. 10,0 m umożliwiających i umożliwiającym rozpoznanie podłoża gruntowego. Badania geotechniczne w formie papierowej (5 egz.) i elektronicznej w formie edytowalnej (m.in. pliki tekstowe). Wykonawca poprzedzi wykonanie prac geologicznych archeologicznymi badaniami sondażowymi, w miejscach wskazanych na rysunku Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzonego uchwałą Nr XVI/123/08 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2008 r. Na wykonanie przeprowadzenie prac archeologicznych wykonawca uzyska pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie. Orientacyjny zakres prac wskazano na mapie. Opracowanie dokumentacji technicznej i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje Geodezyjny podział działki 1/32 zgodnie z liniami rozgraniczającymi funkcje terenu wskazanymi w obowiązującym Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzonym uchwałą Nr XVI/123/08 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2008 r. Wykonawca dostarczy mapę podziału nieruchomości oraz wyciąg z wykazu zmian gruntowych zatwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w formie papierowej (1 egz.) Geodezyjny podział działek 408 i 409 pod drogę wewnętrzną łączącą drogi oznaczone nr geodezyjnymi 407 i 416. Wykonawca dostarczy mapę podziału nieruchomości oraz wyciąg z wykazu zmian gruntowych zatwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w formie papierowej (1 egz.) Po wykonaniu podziału należy opracować na aktualnych mapach służących celom projektowym projekt budowlany branży drogowej. Opracowana dokumentacja projektowa musi zostać zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę. Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski z przedmiarem robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Jeżeli w opracowanej dokumentacji wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy do tych określeń podać opis i parametry równoważne pod względem technicznym/eksploatacyjnym/użytkowym nie gorszym niż te, które charakteryzują znak towarowy, patent lub pochodzenie. Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku podania norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy uwzględnić rozwiązania równoważne opisywanym. Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej (5 egz.) i elektronicznej edytowalnej (pliki tekstowe i rysunki w formacie DWG lub DXF) i w formie przygotowanej do wydruku (pliki PDF). Dokumentację kosztorysową należy wykonać w formie papierowej (2 egz.) i elektronicznej edytowalnej (pliki w formacie ATH) i do wydruku (pliki PDF). Opracowanie analizy kosztów uzbrojenia (gaz, energia, światłowód) Wykonanie analizy kosztów uzbrojenia w gaz, energię elektryczną oraz światłowód poszczególnych działek z uwzględnieniem m.in. odległości, mocy przyłączeniowej dla potrzeb funkcjonowania zabudowy produkcyjnej i usługowej przy skrzyżowaniu drogi krajowej nr 16 z drogą krajową nr 57 (tereny inwestycyjne). Analiza kosztów uzbrojenia terenów ma na celu dostarczenie kompleksowej informacji inwestorowi o kosztach związanych z uruchomieniem działalności na terenie Gminy Biskupiec. Uzbrojenie działki w przyłącze elektroenergetyczne, gazowe, czy sieć telekomunikacyjną uzależnione jest od potrzeb stawianych przez inwestora. Analiza kosztów uzbrojenia w media musi uwzględniać różne moce zapotrzebowań tak, aby wskazać koszty przy różnych typach prowadzonych działalności na terenie inwestycyjnym Gminy Biskupiec. Opracowanie musi określać koszty dla działek oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzonego uchwałą Nr XVI/123/08 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2008 r., jako PU - tereny zabudowy produkcyjnej i usługowej. Wykonawca sporządzi analizę dla działek nr 1/32 (po wykonaniu podziału działki zgodnie z MPZP), 405, 406, 408 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia projektowanej drogi wewnętrznej), 409 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia projektowanej drogi wewnętrznej), 410, 411, 412, 413, 114, 415, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia istniejącej przepompowni ścieków). Analizę należy wykonać w formie papierowej (5 egz.) i elektronicznej w formie edytowalnej (m.in. pliki tekstowe). Opracowanie analizy kosztów makroniwelacji Wykonanie analizy kosztów makroniwelacji terenu działek nr 1/32 (po wykonaniu podziału działki zgodnie z MPZP), 408 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia projektowanej drogi wewnętrznej), 409 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia projektowanej drogi wewnętrznej) oraz 405, 406, 410, 411, 412, 413, 114, 415, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 (po wykonaniu podziału działki w celu wydzielenia istniejącej przepompowni ścieków). Należy sporządzić aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową terenu (zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Olsztynie) przez uprawnionego geodetę, w celu określenia bilansu mas ziemnych przy jego niwelacji. Bilans mas ziemnych należy wskazać dla każdej z działek indywidualnie z uwzględnieniem możliwości przemieszczania ziemi w ramach terenu inwestycyjnego oraz nawożenia ziemi z uwzględnieniem transportu urobku na odległość określoną lokalizacją żwirowisk. Analizę należy wykonać w formie papierowej (5 egz.) i elektronicznej w formie edytowalnej (m.in. pliki tekstowe). Ostateczny termin opracowania kompleksowych badań geotechnicznych: 30 czerwiec 2014r. Ostateczny termin wykonanie analizy kosztów uzbrojenia: 30 czerwca 2014r. Ostateczny termin opracowania analizy kosztów makroniwelacji: 30 czerwca 2014r. Ostateczny termin opracowania dokumentacji technicznej i projektowo-budowlanej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje: 31 lipca 2014r. Ostateczny termin realizacji całego zamówienia: 31 lipca 2014r. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące, 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wzrost atrakcyjności i konkurencyjności terenów inwestycyjnych w Gminie Biskupiec - Etap II. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach