Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-160 Janikowo, ul. Kasprowicza 57
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52-351-44-39,49
- Data zamieszczenia: 2023-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. Kasprowicza 57
88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52-351-44-39,49
REGON: 090594050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-janikowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wznowione postępowanie na dostawę opału do kotłowni na paliwo stałe na sezon grzewczy 2023/2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa miału węglowego, dalej miału, w ilości od 420 do 550 ton o następujących parametrachjakościowych:1) typ - 32.12) rodzaj paliwa : - miał II3) wartość opałowa : - min. 22 000 kJ/kg4) zawartość popiołu w stanie roboczym: - do 16%5) zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym: - do 0,8%6) wilgotność całkowita w stanie roboczym: - do 14 % - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto.Przez dostawę Zamawiający rozumie łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną