Przetargi.pl
Wznowienie serwisów i usług, z podziałem na 3 części

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wznowienie serwisów i usług, z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wznowienie serwisów i usług, z podziałem na 3 następujące części: 1) Część nr 1 – Wznowienie usług serwisowych na urządzenia sieciowe, 2) Część nr 2 – Wznowienie serwisów na urządzenia serwerowe, 3) Część nr 3 – Wznowienie usługi Software Assurance na oprogramowanie. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) Części nr 1 – Wykonawca wznowił serwisy na urządzenia sieciowe w okresach wskazanych w załączniku nr 3.1.1 do SIWZ. 2) Części nr 2 – Wykonawca zagwarantował, że usługi serwisowe producenta będą aktywne przez okres dwóch lat od dnia wznowienia. 3) Części nr 3 – Usługi software Assurance były ważne przez okres 2 lat od daty zakończenia poprzednich usług Software Assurance tj. 01.01.2019 r. 3. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie od 7 do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 4. Faktyczny czas wykonania, zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 750,00 zł; 2) Część nr 2 – 900,00 zł; 3) Część nr 3 – 300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach