Przetargi.pl
Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Baranów w 2019 r., destruktem asfaltowym

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 50 , fax. 46 858 13 68
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Armii Krajowej 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 50, fax. 46 858 13 68
    REGON: 75014783400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Baranów w 2019 r., destruktem asfaltowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wzmocnienia nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Baranów destruktem asfaltowym, roboty budowlane będą polegały na: a. Kruszeniu kory asfaltowej w ilości ok. 5 000 ton do frakcji 0-31,5 mm na placu gdzie składowana jest kora asfaltowa (Zamawiający posiada zgodę na kruszenie kory asfaltowej od właściciela placu). Grubość uzyskanej frakcji destruktu nie może być większa od 31,5mm co będzie weryfikowane przez inspektora nadzoru. b. Transportu destruktu asfaltowego uzyskanego w procesie kruszenia kory asfaltowej z miejsca kruszenia na drogi gminne na terenie Gminy Baranów, maksymalnie do 32 kilometrów w jedną stronę (najdalej położone drogi gminne). c. Wbudowanie warstwy o grubości 10-12 cm z destruktu asfaltowego o frakcji 0-31,5 mm w ilości ogółem ok. 5000 ton, pochodzącego z kruszenia kory asfaltowej. Roboty należy wykonać przy użyciu rozkładarki do nawierzchni asfaltowej wraz z zagęszczeniem walcem drogowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni przez jej profilowanie. Zamawiający w ramach zamówienia planuje utwardzić około 15, słownie: piętnastu odcinków dróg o różnej długości. d. Pojazdy Wykonawcy robót będą tarowane i ważone na koszt Zamawiającego w celu ostatecznego określenia ilości wbudowanego destruktu asfaltowego. e. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) roboty przygotowawcze b) roboty ziemne c) czynności związane z obsługą pojazdów, sprzętu i maszyn wykorzystywanych przy realizacji zamówienia, d) roboty związane z wykonywaniem nawierzchni z destruktu asfaltowego lub budowie albo przebudowie drogi w skład której wchodziło wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium w wysokości 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Bank Pekao S.A. I oddział Żyrardów, Nr rachunku: 29 1240 3350 1111 0000 3549 8920 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopie przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału, 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustaw Pzp 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach