Przetargi.pl
Wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz odpadów komunalnych z siedziby SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku. 2. Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923). 3. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : a. Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. 2018 r. poz. 150 z późn. zm.) b. Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018r. poz. 1454 z późn. zm.) c. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2018r. poz. 799 z późn. zm.) d. Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2018r. poz. 2081) e. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 992 z późn. zm.) f. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014r. poz. 1923 z późn. zm.) g. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów(Dz. U. 2017r. poz. 19 z późn. zm.) 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres odbiorów: • Odpady komunalne zmieszane kod odpadu 20 03 01 składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę (7 m³) - 2 szt. Odbiory odpadów odbywać się będą dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00- 15.00, odbiór dwóch pojemników w piątek oraz jednego we wtorek; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. • Odpady segregowane składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę (7 m³) po 1 szt: Opakowania ze szkła kod odpadu 15 01 07- odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. Opakowania z tworzywa sztucznych kod odpadu 15 01 02- odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. Opakowania z papieru i tektury kod odpadu 15 01 01- odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia w sposób jednoznaczny pojemników na poszczególne odpady. Opakowania z papieru i tektury- makulatura mocna kod odpadu 15 01 01 - pojemnik dostarczony przez Wykonawcę (7 m³). Odbiory 2 razy w miesiącu w każdą pierwszą i czwartą środę miesiąca w godz. 7-15.00 ; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. • Odpady o kodach 15 01 04 naboje po tlenku etylenu (pojemnik 120 litrów), 15 02 02* zużyty sorbent (pojemnik 10 litrów), 16 06 06* zużyty elektrolit (pojemnik 10 litrów) , 16 02 13* zużyte świetlówki 65 cm (pojemnik) i 125 cm (pojemnik) oraz uszkodzone świetlówki (pojemnik 120 litrów), 16 06 02*, 16 06 03*, 16 06 04, 16 06 05 baterie i akumulatory (pojemnik 10 litrów- 3 szt)– pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. Odbiór w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru odpadów. • Odpady kuchenne ulegające biodegradacji kod 20 01 08 – pojemnik dostarczony przez Wykonawcę (240 litrów). Odbiór dwa razy w tygodniu we wtorki i w czwartki w godzinach 7-14 oraz na każde zgłoszenie, w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia każdorazowo po odbiorze odpadów czystego, umytego, zdezynfekowanego pojemnika. • Odpady o kodach 17 01 01 remontowe (pojemnik 7 m ³ ), 20 02 01 zielone, trawa, liście (pojemnik 7 m ³ ), odbiór na wezwanie, pojemniki dostarczone przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru odpadów. Odbiór odpadów następuje po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. • Odpady o kodzie 16 02 14 Sprzęt elektryczny- odbiór na wezwanie Zamawiającego, do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru. Odbiór dokonywany po zważeniu sprzętu przez Wykonawcę. • Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do załadunku na własny środek transportu. • Każdy odbiór musi być potwierdzony kartą przekazania odpadu, na której należy podać datę odbioru, rodzaj odpadu, pojemność pojemnika lub wagę odbieranego sprzętu. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących pojemników, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie w terminie 1 dnia od dnia zawarcia umowy. Rodzaj pojemnika Liczba pojemników Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 20 03 01 (odpady zmieszane) 2 Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 15 01 07 (opakowania ze szkła) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury- makulatura mocna) 1 Pojemnik 240 litrów Kod odpadu: 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji 1 Pojemnik 120 litrów Naboje po tlenku etylenu Kod odpadu: 15 01 04 1 Pojemnik 10 litrów Zużyty sorbent Kod odpadu: 15 02 02* 1 Pojemnik 10 litrów Zużyty elektrolit Kod odpadu: 16 06 06* 1 Pojemnik na zużyte świetlówki 125 cm Kod odpadu: 16 02 13* 1 Pojemnik na zużyte świetlówki 65 cm Kod odpadu: 16 02 13* 1 Pojemnik 120 litrów na uszkodzone świetlówki kod: 16 02 13* 1 Baterie i akumulatory Kod odpadu:16 06 02* 16 06 03* 16 06 04 16 06 05 3 Pojemniki, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie na wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby odbioru śmieci. Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 17 01 01 (remontowe) 1 Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 20 02 01 (zielone, trawa, liście) 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Za spełniających powyższe warunki, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy • posiadają aktualne dokumenty wydane na mocy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2018r. poz. 1454 z późn. zm.) zezwalające na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych będących przedmiotem tego postępowania • są wpisani do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem tego postępowania 2. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.4) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: a) w zakresie wymaganych uprawnień każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia będzie posiadał wymagane prawem uprawnienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia) 2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach określonych w rozdziale VI, XI SIWZ. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) 6) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT(pkt XI SIWZ) 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy / formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 a/ 1 do SIWZ Dokumenty sporządzone w oryginale. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale. c) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wpis do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem tego postępowania- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. (Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.) UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr 1, 1 A do siwz) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach