Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 000001726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Postępowanie poniżej progów unijnych. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług odbioru, transportu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych oraz domów studenckich Politechniki Lubelskiej oraz czyszczenie zsypów w budynkach 11 kondygnacyjnych. Zamówieniem objęte są jednostki Politechniki Lubelskiej zlokalizowane w Lublinie przy ul. Nadbystrzyckiej oraz ul. Bernardyńskiej. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Nieodpłatnej dostawy pojemników na odpady segregowane i nie segregowane o pojemnościach, i w ilościach określonych w załączniku do SIWZ oraz ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla poszczególnych nieruchomości; Pojemniki na odpady muszą posiadać odpowiednie oznakowanie oraz kolorystykę. 2. Wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości i częstotliwością zawartą w harmonogramie stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku nagromadzenia się większej ilości nieczystości np. na skutek wydłużającego się terminu odbioru, także wywóz odpadów znajdujących się obok pojemników; 3. Wywozu odpadów komunalnych na zlecenie telefoniczne lub e-mailowe w przypadku kontenerów, które w specyfikacji określono jako "na zlecenie"; 4. Sprzątania odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania, w przypadku opóźnionego wywozu lub przepełnienia pojemnika; 5. W razie wystąpienia takiej potrzeby wywóz odpadów komunalnych w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez administratorów; 6. Nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego; 7. Niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia; 8. Bezpłatnego czyszczenia dostarczonych pojemników z wymaganą prawem częstotliwością. 9. Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy wymaganego prawem zezwolenia na wykonywanie działalności objętej niniejszym postępowaniem; 10 Posiadania niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym pojazdów przystosowanych do odbierania wszelkiego rodzaju odpadów komunalnych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Ilości usług podane w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług, od ilości określonej w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym opisie zamówienia, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, w tym przede wszystkim roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych, przy czym minimalna wartość zamówionych i zrealizowanych w ramach niniejszej Umowy usług nie może być niższa niż 60 % maksymalnej ceny brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1.będzie posiadał aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu miasta Lublin, wydane na podstawie Ustawy z dnia13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 t.j. z dnia 2018.07.30 ), w zakresie co najmniej odpadów o kodach określonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2014.1923 z dnia 2014.12.29) lub Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2001.112.1206 z dnia 2001.10.08):20 03 01, 20 02 01, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 02, 20 03 07, 17 01 01, 17 01 07, 20 01 01, 20 01 08, 20 01 99. 2.wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j. z dnia 2018.05.24 ) jako podmiot transportujący odpady. Wpis do rejestru powinien dotyczyć co najmniej odpadów o kodach - określonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2014.1923 z dnia 2014.12.29): lub Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2001.112.1206 z dnia 2001.10.08): 20 03 01, 20 02 01, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 02, 20 03 07, 17 01 01, 17 01 07, 20 01 01, 20 01 08, 20 01 99.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Oferta przygotowana na podstawie wzoru - Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ (w ofercie w szczególności należy podać ceny jednostkowe, oraz cenę za całość, deklarowany poziom recyklingu i informację o ilości samochodów spełniających normę Euro 5). 2.2. PEŁNOMOCNICTWO - Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców działających wspólnie czyli uczestników konsorcjum. Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach