Przetargi.pl
„WYWÓZ I SKŁADOWANIE ODPADÓW”

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYWÓZ I SKŁADOWANIE ODPADÓW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia, usługa polegać ma na odbiorze, transporcie wraz z załadunkiem, utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III, odpadów niebezpiecznych, skratek i nieczystości stałych, które powstały na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 2 300,00 zł. Zadanie nr 2 – 900,00 zł. Zadanie nr 3 – 900,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000. UWAGA ! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój 17A – parter). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnego zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 j. t.) w stosunku do miejsc wytwarzania odpadów - Zadanie nr 1 i 2, b) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnej decyzji na odbiór odpadów o kodzie 19 08 01 oraz decyzji na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 1454 j.t.) oraz Wójta Gminy Suchy Las dotyczącej działalności na terenie Gminy Suchy Las bądź zaświadczenie o wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z w/w Ustawą – Zadanie nr 1, c) Wykonawca zobowiązany jest m. in. do posiadania ważnej decyzji na prowadzenie działalności związanej z wywozem i zrzutem nieczystości stałych wydanej przez Urząd Gminy Opalenica w myśl Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r, Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami) – Zadanie nr 3, d) Oświadczenie o prowadzeniu działalności w zgodzie z zasadą bliskości (art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz.U. z 2013, poz. 21 ze zm.) w stosunku do miejsc prowadzenia działalności wytwórcy odpadów – Zadanie nr 1, 2 i 3. UWAGA !!! Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia a także, że ma zezwolenie właściwego organu na odbiór odpadów o odpowiednich kodach oraz transport, zbieranie i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, jeżeli działalność ta prowadzona jest łącznie z działalnością związaną z transportem odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach