Przetargi.pl
Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 761 451 , fax. 324 761 727
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
    ul. Kościuszki 14
    44330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 761 451, fax. 324 761 727
    REGON: 29776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//wsr.cal.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju, przy ul. Kościuszki 14. 2) zakres zamówienia obejmuje: a) sporządzanie posiłków w siedzibie wykonawcy, b) transport posiłków do Punktu wydawania posiłków zamawiającego w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach wielokrotnego użytku będących własnością wykonawcy, c) mycie termosów i innych pojemników wielokrotnego użytku odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego przez jego personel. 3) zamówienie obejmuje wytworzenie i dostawę posiłków dla maksymalnie 70 pacjentów szpitala, przez cały okres umowy tj. od 01.01.2019r do 30.06.2021r. Ilość zamawianych posiłków będzie różnicowana w zależności od ilości pacjentów z nich korzystających. Zamawiający przewiduje przerwy w działalności szpitala, w związku z czym dostawa posiłków na ten okres będzie odwołana z 7 dniowym wyprzedzeniem. Posiłki obejmują śniadanie i II śniadanie w przypadku diet tego wymagających, dwudaniowy obiad wraz z podwieczorkiem i kompotem, kolację. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 punkty 12-23 ustawy pzp 2) spełniają warunki dotyczące: - w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada pozytywną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że zakład w którym będą przygotowywane posiłki posiada zezwolenia/decyzję na przygotowywanie posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz prowadzenie usług cateringowych lub równoważny zapis uprawniający Wykonawcę do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany: 1) do oferty załączyć: a) wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c) dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, d) propozycję jadłospisu (programu żywienia) dla diety podstawowej na min. 10 dni z uwzględnieniem sezonowości ( dla wszystkich sezonów) wraz z podaniem gramatury, kaloryczności i podaniem wartości wsadu do kotła poszczególnych posiłków. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (7 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. e) wypełnione Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ, jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykazał, że polega lub będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych wówczas. 2) przed zawarciem umowy: a) wykonawca, który złożył najkorzystniejsza ofertę dostarczy oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 300 000 zł., b) wykonawca, który złożył najkorzystniejsza ofertę dostarczy polisę OC wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki, c) wykonawca, który złożył najkorzystniejsza ofertę dostarczy na 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania umowy wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu posiłków przez Inspekcję Sanitarną wraz z dokumentem, z którego wynika zgoda Inspekcji Sanitarnej na przewóz posiłków. 6.6 Oświadczenia wymagane przez zamawiającego muszą być złożone w formie oryginałów, a dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa. 6.7 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.8 Wskazane wyżej dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. 6.9 Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 6.10 Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 6.11 Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 6.12 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.13. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. 6.14. Zamawiający nie ma obowiązku wzywać Wykonawców do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, o którym mowa powyżej w pkt 6.13, jeżeli mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.15. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.16. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie wykluczonych Wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.17. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ i zał. nr 4 do SIWZ. 6.18. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 2) Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 i 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach