Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2020 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest: wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Wojska Polskiego 16 dla potrzeb Wydziału Komunikacji do końca 2020 roku oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu. Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych obejmuje również wtórniki tablic rejestracyjnych. Dostarczanie tablic do siedziby Zamawiającego obejmuje także wnoszenie tablic do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówieniem objęte będzie wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 4. Zamawiający określa wielkość zamówienia dla poszczególnych rodzajów tablic, tj.: • Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 50.700 sztuk. • Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe pojedyncze do przyczep w ilości 4000 sztuk. • Tablice samochodowe indywidualne w ilości 150 sztuk. • Tablice motocyklowe w ilości 3000 sztuk. • Tablice motorowerowe w ilości 2000 sztuk. • Tablice tymczasowe samochodowe badawcze jednorzędowe w ilości 50 sztuk. • Tablice tymczasowe samochodowe badawcze dwurzędowe w ilości 40 sztuk. • Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 50 sztuk. 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi warunkami: Zamawiający wymaga aby wytwarzanie tablic rejestracyjnych było zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 poz. 1038 z późn. zm.), który określa wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opis. Między innymi: Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1 mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej lub niebieskiej, trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe. Powierzchnia czołowa tablic rejestracyjnych stanowiąca tło dla znaków numeru rejestracyjnego i powierzchnia bocznych ścianek obrzeży tablic powinna być: a) odblaskowa, b) biała, żółta lub niebieska, jednolicie zabarwiona, c) płaska, równa i gładka, d) trwała i odporna na działanie czynników występujących w warunkach normalnej eksploatacji pojazdów, e) wyposażona w niebieskie odblaskowe pole o wymiarach zgodnych z pkt. 2.5 i rysunkami poszczególnych wzorów tablic, ze znakiem "PL" i symbolem Unii Europejskiej; wymóg nie dotyczy tablic dyplomatycznych, f) bez jakichkolwiek uszkodzeń tła odsłaniających materiał płyty; dopuszcza się 0,5 mm odstęp między krawędzią folii odblaskowej a krawędzią taśmy aluminiowej. 6. Odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dokonywane będą na koszt Wykonawcy, co najmniej jeden raz w miesiącu w każdym roku kalendarzowym, w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania w oparciu o obowiązujące przepisy w tym zakresie badań niepełnych określonej partii tablic, według programu i zakresu badań niepełnych, który zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 z późn. zm.). 8. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/dalszych podwykonawców w zakresie dostarczania nowych tablic i odbioru tablic do kasacji, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. 9. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/dalszych podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 10. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30. Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych w postaci aktualnego zezwolenia marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych (wydane na podstawie art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty). 3) wypełniony formularz cenowy załącznik nr 6 do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Dodano: 2023-10-03 - UTWORZENIE ŚCIEŻKI DYDAKTYCZNEJ W DOLINIE ZAJĘCZEJ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim wraz z odbiorem tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-10-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2020- 2021.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-23