Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
- Data zamieszczenia: 2018-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie. Część IV – Zakup i dostawa wózków widłowych oraz osprzętu magazynowego dla wspieranych pracowni Technikum Logistycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego”. Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Część IV – Zakup i dostawa wózków widłowych oraz osprzętu magazynowego dla wspieranych pracowni Technikum Logistycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim” wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A i 3B do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup, dostawę i montaż ( np. regały) wózków widłowych oraz osprzętu magazynowego dla wspieranych pracowni Technikum Logistycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim” wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A, 3B do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „zakup i dostawa dla celów edukacyjnych sztaplarki szt. 1, wózka widłowego benzyna/gaz szt. 1, wózka platformowego szt. 1, paleciaka szt. 1, wózka ręcznego paletowego szt. 1, wózka taczkowego szt. 1 dla wspieranych pracowni zawodowych Technikum Logistycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim”. Zadanie 2: „zakup i dostawa dla celów edukacyjnych regału magazynowego metalowego półkowego szt. 1, stojaka i 12 pojemników warsztatowych 1 kpl., pojemników i skrzynek transportowo-magazynowych – 1 kpl, palet transportowych – drewniana i plastikowa - 1 kpl, plansz ściennych wielkoformatowych transportu lądowego, morskiego i lotniczego – 2 kpl. dla wspieranych pracowni zawodowych Technikum Logistycznego w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostarczenia zawarte są w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (znajdującej się w formularzach cenowych odpowiednio dla każdego z zadań załącznik nr 3A i 3B). 5. Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, tylko dla zadania nr 1, posiadały europejską deklarację zgodności CE lub równoważną. UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w wymagania. Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza (dla zadania nr 1), zobowiązany jest dostarczyć wymagane dokumenty przed podpisaniem umowy. 6. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 7. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez pełny okres gwarancji w ilości i częstotliwości wymaganych w celu utrzymania gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający nie ponosi kosztów części ani materiałów eksploatacyjnych, których wymiana jest wymagana lub konieczna podczas okresowego przeglądu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42410000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na zadanie nr 1 w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30. Na zadanie nr 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania. Szczegółowe informacje na temat zasad wnoszenia wadium zostały opisane w ust. XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A, 1B do SIWZ, wraz z formularzem cenowym zał. nr 3A, 3B (cz. I- dokument ten nie podlega uzupełnieniu ani poprawieniu przez Wykonawcę). 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dowód wniesienia wadium (w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną