Gmina Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
ul. Kryłowska 20 20
22-530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
REGON: 95036882000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Mircze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowościach: Modryniec, Modryń-Kolonia, Miętkie-Kolonia. Wszystkie elementy wyposażenia mają być gotowe do użytkowania. Elementy i parametry wyposażenia należy traktować jak warunki minimalne do spełnienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, lecz nie gorsze, nie niższe od wyszczególnionych w zestawieniu. Na każdy element wyposażenia wymagany będzie certyfikat, instrukcja obsługi z tłumaczeniem na język Polski lub inny dokument potwierdzający parametry elementów wyposażenia. Gwarancja wymagana przez Zamawiającego - zgodna z kartą gwarancyjna producenta. Wykaz elementów wyposażenia oraz minimalne parametry opisano szczegółowo w załączniku wykaz wyposażenia, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz do umowy. Elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.10.2014r. do godz. 10:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 8.6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, worków do odkurzaczy, pościeli, kołder, sprężarki powietrza dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/2-2016/DOP-z)
Dodano: 2016-04-11 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej oraz budowa placu zabaw w miejscowości Zofianka
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa sprzętu agd oraz wyposażenia domów studenckich UMCS (oznaczenie sprawy: PN/9-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-05-12 - Zakup i dostawa wyposażenia dla Centrum Integracji Rodzin w Niezabitowie w ramach projektu: Utworzenie Centrum Integracji Rodzin w miejscowości Niezabitów
Dodano: 2013-07-12 - dostawa sprzętu gastronomicznego, kuchennego, porcelany i szkła - Zp/pn/43/2013
Dodano: 2013-07-09 - Dostawa sprzętu AGD dla domów studenckich UMCS (oznaczenie sprawy: PN/3-2013/DOP-z).
Dodano: 2013-02-01 - Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UMCS w Lublinie (PN/11-2012/DOP-z)
Dodano: 2012-08-14 - Dostawa i montaż sprzętu AGD, sprzętu AV i wyposażenia dla Domów Studenckich i jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/23-2011/DZP)
Dodano: 2011-11-29 - Dostawa sprzętu AGD dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/38-2011/NA)
Dodano: 2011-09-30