Przetargi.pl
Wyposażenie sali zabaw znajdującej się w budynku wielopokoleniowego centrum w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".

GMINA BARUCHOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 284 56 82 , fax. 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2023-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BARUCHOWO
    54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 284 56 82, fax. 284 58 48
    REGON: 910866790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie sali zabaw znajdującej się w budynku wielopokoleniowego centrum w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali zabaw znajdującej się w budynku wielopokoleniowego centrum w niezbędny sprzęt, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.1.1. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu wraz z montażem w obiekcie położonym w Gminie Baruchowo, 87-812 Baruchowo. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia. Oferta musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego.2. Wykonawca dostarczy: a) wyposażenie fabrycznie nowe i pełnowartościowe, nie noszące znamion jakiegokolwiek używania i uszkodzenia, b) zaoferowane wyposażenie musi nadawać się do użytkowania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem bezpośrednio po jego dostarczeniu i zamontowaniu w wyznaczonym miejscu. 3. Rzuty poziomów, Zamawiający załączył do dokumentacji i udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania.4. Ze względu na charakter budynku, jego specyficzne przeznaczenie, układ pomieszczeń i przypisane funkcjonalności należy trzymać się opisu i wytycznych w nim zawartych : a) jeśli podano określone parametry jakościowe i techniczne - wyposażenie oferowane przez wykonawcę musi je spełniać lub przewyższać; b) Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 3%. Zamawiający sugeruje pobranie wymiarów z natury.c) podana kolorystyka musi zostać zachowana - opis zawiera odniesienia do materiałów ogólnie dostępnych na rynku lub odwołuje się do palet kolorystycznych. 5. Przed wykonaniem wszelkiego rodzaju zabudowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę stan zastany. Wykonawca winien przewidzieć wszystkie dodatkowe elementy konstrukcyjne i akcesoria, których zastosowanie wynika z indywidualnej technologii Wykonawcy i jest konieczne do zapewnienia bezpiecznego i ergonomicznego korzystania z danego elementu.6. W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy. 7. Jeżeli wymagane jest posiadanie przez dany produkt certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 8. Zaoferowany plac zabaw musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, które posiadają znak bezpieczeństwa albo certyfikat jakości i bezpieczeństwa ECBSiR lub deklarację zgodności z normą PN-EN 1176 lub aprobatą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie minimum 150.000,00 zł i posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną