Przetargi.pl
Wyposażenie sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Dostawę, instalację i montaż następującego wyposażenia sprzętowego wraz z oprogramowaniem i osprzętowaniem: 1.1.1. do prowadzenia obrad i głosowań, w tym: a) tablet (32 sztuki); b) komputer obsługi wraz z osprzętem i oprogramowaniem (1 komplet); c) bezprzewodowy punkt dostępowy (1 sztuka); 1.1.2. do rejestracji dźwięku, w tym: a) jednostka centralna sterująca dyskusją (1 sztuka); b) mikrofon Radnego (35 sztuk); c) mikrofon Przewodniczącego (1 sztuka); d) mikrofon na mównicy (1 sztuka); e) podwójny odbiornik wieloczęstotliwościowy (1 sztuka); f) mikrofon bezprzewodowy doręczny (2 sztuki); g) stacja ładowania dla dwóch mikrofonów (1 sztuka); h) wzmacniacz (1 sztuka); i) przewód głośnikowy; j) przyłącze dziennikarskie (1 sztuka); k) listwa zasilająca (4 sztuki); l) przewód mikrofonowy (1 komplet); 1.1.3. do transmisji video i audio, w tym: a) kamera IP (2 sztuki); b) karta pamięci (2 sztuki); 1.1.4. do wizualizacji, w tym: a) ekran przekątna min. 56” (1 sztuka); b) ekran przekątna min. 55” (2 sztuki); c) uchwyty ekranów i kable HDMI (3 komplety); d) monitor 24 cali wraz z uchwytem, myszą bezprzewodową i prezenterem (1 komplet); e) extender HDMI na IP (1 sztuka); f) odbiornik konwertera HDMI na IP (2 sztuki); g) komputer Rack 19" min 1U wraz z oprogramowaniem i osprzętem (1 komplet); h) projektor wraz z uchwytem sufitowym i ekranem (1 komplet); 1.1.5. wyposażenie dodatkowe, w tym: a) szafa Rack 19'' 42U stojąca (1 sztuka); b) Patch panel 24 porty UTP6 (2 sztuki); c) półka do szafy Rack 19” (2 sztuki); d) organizer kabli do szafy RAck (4 sztuki); e) porty Ethernet (2 sztuki); f) zasilacz awaryjny ups (1 sztuka) g) gniazdo stołowe typu mediaport (20 sztuk); h) przewód YDYŻO 3X2,5 BIAŁY 1 Km. (300mb); i) przewód skrętka kat. 6 305 mb (1 rolka); j) koryto system MEDIABOX/MOSAIC 90x55 (przedłużenie istniejącego koryta – kompletne z zaślepkami + łącznikami) 3 mb; k) przedłużacz USB 20.0m (3 sztuki); l) aktywny hub UH720 7xUSB 3.0 (5 sztuk); 1.2. Instalację i konfigurację wymaganego oprogramowania oraz jego aktualizację; 1.3. Wykonanie przyłączy elektrycznych i logicznych, wykonanie otworów nablatowych pod montowane gniazda; 1.4. Wykonanie archiwum nagrań i innych danych na wskazanym zasobie/serwerze Zamawiającego; 1.5. Dostarczenie dokumentacji Systemu; 1.6. Udzielenie bezterminowych licencji na dostarczone w ramach Systemu oprogramowanie; 1.7. Przeprowadzenie szkoleń dla operatorów, administratorów i radnych; 1.8. Przeprowadzenie dwóch asyst na posiedzeniach Rady Powiatu; 1.9. Udzielenie 36 miesięcznego abonamentu za dzierżawę serwera, transmisję, retransmisję obrad. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami ust. 2.2 Rozdziału XXIV SIWZ. 4. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe dostawy przedmiotu zamówienia po cenie podanej w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego Wykonawcy w „Tabeli – prawo opcji”. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. Gwarantowany zakres zamówienia szczegółowo opisany jest w pkt I-VII Załącznika nr 1 do SIWZ - OPZ. Prawem opcji objęta zostanie dostawa, instalacja i montaż wyposażenia sprzętowego Systemu szczegółowo opisane w pkt VIII Załącznika nr 1 do SIWZ – OPZ (zakres poszerzony). Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany. Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48151000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem - Formularz ofertowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz ofertowy należy składać wraz z wypełnionym załącznikiem do formularza zawierającym ceny jednostkowe za przedmiot zamówienia objęty prawem opcji. Wraz z ofertą Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną