Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Mieście Zielonka

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Mieście Zielonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Miasta Zielonka, powiat wołomiński tj.: • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Prusa w Zielonce; • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Zielonce; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bolesława Prusa w Zielonce, 05-220 Zielonka ul. Staszica 56; b) dostawę wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Zielonce, 05-220 Zielonka ul. Powstańców 3; c) miejscem dostaw FRANCO są pracownie wymienione powyżej. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział na zadania (części zamówienia): 1. Zadanie 1: IT - inne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 1-5) 2. Zadanie 2: IT - klimatyzator (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 6) 3. Zadanie 3: IT - komputer przenośny (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 7) 4. Zadanie 4: IT - tablety (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 8) 5. Zadanie 5: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 9-12) 6. Zadanie 6: Mapy, globusy, przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 13-37) 7. Zadanie 7: Modele, plansze przyrodnicze (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 38-52) 8. Zadanie 8: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 53-69) 9. Zadanie 9: Pomoce matematyka (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 70-224) 10. Zadanie 10: Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 225-253) 11. Zadanie 11: Przyrządy, urządzenia, preparaty do obserwacji (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 254) 12. Zadanie 12: Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 255-283) Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji, dla których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp tylko w stosunku do części 1-5 zamówienia. DOTYCZY OFERT CZĘŚCIOWYCH, NR 1-5 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, DO OFERTY należy przedłożyć wyciąg instrukcji obsługi zawierający parametry techniczne oferowanego urządzenia lub wskazanie w formularzu ofertowym dokładnego adresu strony internetowej, z której Zamawiający może samodzielnie pobrać wskazaną specyfikację. W przypadku braku określonych wymagań w załączonym przez Wykonawcę dokumencie, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w zakresie tych wymagań. Wskazane dokumenty stanowią treść oferty- nie podlegają uzupełnieniu, ich brak spowoduje odrzucenie oferty. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 5 do SIWZ); 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 6) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy). 7) DOTYCZY OFERT CZĘŚCIOWYCH, NR 1-5 Dokumenty określone w punkcie 9.11 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach