Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Promna

Gmina Promna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-803 Promna, Promna-Kolonia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48486133628 , fax. +48486133628
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Promna
    Promna-Kolonia 5
    26-803 Promna, woj. mazowieckie
    tel. +48486133628, fax. +48486133628
    REGON: 000534670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Promna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych oraz gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Promna tj. Szkoła Podstawowa w Promnie, Szkoła Podstawowa w Olkowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Przybyszewie, Publiczne Gimnazjum w Adamowie. b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacje techniczną zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie może stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki biorące udział w projekcie przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ „Lista zakupów”. a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Promnie, Promna Kolonia 39, 26-803 Promna b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Olkowicach, Olkowice 11, 26-803 Promna c) Zespół Placówek Oświatowych w Przybyszewie, ul. Rosłońca 5, 26-803 Promna d) Publiczne Gimnazjum w Adamowie, Adamów 30, 26-803 Promna e) Miejscem dostaw FRANCO są pracownie w szkołach wymienionych powyżej. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział na zadania: Zadanie 1: BHP (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.1-6) Zadanie 2: Globusy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.7-9) Zadanie 3: Mapy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.10-14) Zadanie 4: Matematyka cz.1 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.15-27) Zadanie 5: Matematyka cz.2 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.28-36) Zadanie 6: Modele, plansze przyrodnicze (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.37-49) Zadanie 7: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.50-60) Zadanie 8: Przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.61-65) Zadanie 9: Przyrządy do doświadczeń cz.1 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.66-97) Zadanie 10: Przyrządy do doświadczeń cz.2 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.98-115) Zadanie 11: Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.116-161) Zadanie 12: Sprzęt laboratoryjny -szafa metalowa (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.162) Zadanie 13: Teleskopy, mikroskopy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz.163-165) Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji, dla których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ pkt. 9.5.1 lit a i b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.7 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 9.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 5 do SIWZ); 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 6) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach