Przetargi.pl
„Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych dla 8 szkół podstawowych na terenie Gminy Bolesławiec”

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
    REGON: 53373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych dla 8 szkół podstawowych na terenie Gminy Bolesławiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (dostarczenie na miejsce użytkowania, podłączenie, montaż, sprawdzenie poprawności działania) narzędzi TIK, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i pomocy dydaktycznych w ramach zadań związanych z wyposażeniem w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne pracowni matematyczno-przyrodniczych dla 8 szkół podstawowych na terenie Gminy Bolesławiec. Dostawa dotyczy wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w 8 szkołach podstawowych w następujących miejscowościach: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kraśniku Dolnym 45, 59-700 Bolesławiec 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kruszynie ul. Kasztanowa 1, 59-700 Bolesławiec 3. Szkoła Podstawowa w Dąbrowie Bolesławieckiej 43, 59-700 Bolesławiec 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żeliszowie 102, 59-700 Bolesławiec 5. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Trzebieniu ul. Leśna 9, 59-700 Bolesławiec 6. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brzeźniku 67, 59-700 Bolesławiec 7. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bożejowicach 1, 59-700 Bolesławiec 8. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ocicach 55, 59-730 Nowogrodziec Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał.nr 1A i zał. 1B do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio Część I i Część II)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie zł: cztery tysiące i 00/100) . Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na dwie części (Część I i Część II) przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na jedną część przedmiotu zamówienia wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za część, na którą składa on ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone następująco: Część I - 1 500,00 zł ( słownie zł; jeden tysiąc pięćset i 00/100) Część II - 2 500,00 zł ( słownie zł; dwa tysiące pięćset i 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru. Zał. nr 1 „Formularz Oferty” i właściwie podpisany Formularz Oferty określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową zamówienia (netto i brutto)- odpowiednio dla Części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca. 2) Okres gwarancji jakości (min. 24 miesięcy). 2. Termin wykonania (max do 20.12.2018 r.). 3. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz VI pkt 1. SIWZ. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach