Przetargi.pl
wyposażenie pomieszczeń noclegowych wraz z aneksem w Ośrodku Szkolenia ŁODR zs. w Bratoszewicach

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, Nowości
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 89 28 , fax. 42 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    Nowości 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 42 719 89 28, fax. 42 719 89 13
    REGON: 434935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyposażenie pomieszczeń noclegowych wraz z aneksem w Ośrodku Szkolenia ŁODR zs. w Bratoszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem wyposażenia meblowego pokoi noclegowych, korytarza oraz aneksu kuchennego na II kondygnacji w Ośrodku Szkolenia w Bratoszewicach. 2. Wyposażenia składa się z: 1) Stolik na korytarz o wym. 70 x 70 x 43 cm – 1 szt. 2) fotel wypoczynkowy na korytarz - 2 szt, 3) łóżka hotelowe o wym 200x80x50 cm - 38 kompletów (jeden komplet składa się ze : skrzyni meblowej, materaca oraz narzuty-ochraniacza wodoodpornego), 4) komoda o wym 120x43x78 cm - 13 szt., 5) szafla przyłóżkowa o wym 45x50x50 cm - 38 szt, 6) stolik o wvm 80x80x73 cm - 14 sztuk, 7) krzesło na stelażu 4-noznym z poduszką tapicerską na siedzisku - 21 sztuk, 8) szafa z drzwiami przesuwnymi jako zabudowa korytarza - 13 sztuk, 9) łóżko hotelowe VIP o wym 200x90x50 cm - 4 komplety (komplet składa się ze: skrzyni meblowej, materaca oraz narzuty - ochraniacza wodoodpornego), 10) komoda VIP o wym 120x43x78 cm - 2 szt, 11) stolik VIP o wym 80x80x73 cm - 2 szt, 12) krzesło VIP na stelażu 4-nożnym z poduszką tapicerską na siedzisku - 4 szt, 13) szafka przyłóżkowa VIP o wym 45x50x50 - 4 szt, 14) szafa z drzwiami przesuwnymi VIP jako zabudowa korytarza - 2 szt, 15) zabudowa kuchenna (niskie szafki i stoły robocze) - 10 m/b (szafki stojące z drzwiami uchylnymi o wym 80x56x82 cm - 6 szt, szafki stojące z drzwiami uchylnymi o wym 60x56x82 cm - 2 szt, szafki stojące z drzwiami uchylnymi o wym 40x56x82 cm - 1 szt, szafki stojące z szufladami o wym 60x56x82 cm - 1 sszt, stół roboczy o wym 160x60x86 cm - 1 szt, stół roboczy o wym 140x60x86 cm - 1 szt), 16) stół konferencyjny o wym 270x135x75 cm - 3 szt, 17) krzesło konferencyjne na stelażu 4-noznym z poduszką tapicerską na siedzisku i oparciu - 24 szt, 18) komoda do Sali konferencyjnej o wym 198x43x117 cm - 1 szt , 19) kołdra o wym 140x200 cm - 24 szt, 20) poduszka o wym 70x80 cm - 42 szt, 21) poduszka „jasiek' o wym 40x40 cm - 21 szt, 22) zmiana pościelowa (prześcieradło, poszwa na kołdrą, poszewki na poduszką i „jaśki’) - 42 kpi 23) ręcznik kąpielowy o wym 70x140 cm - 42 szt. 24) ręcznik do rąk o wym 50x100 cm-42 szt, 25) narzuta na łóżko - 42 szt 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ 4. Zamawiający informuje, że pod pojęciem wyposażenia rozumie: przedmioty wymienione w pkt 2 ppkt 17)-24) oraz narzuty-ochraniacze wodoodporne wskazane w pkt 2 ppk. 2) i 8). 5. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z OPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski. 6. Meble muszą spełniać wymaganą higieniczność materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). 7. Meble muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U* z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 8. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 9. Meble i wyposażenie opisane SIWZ mają być fabrycznie nowe (nie używane), kompletne i wolne od wad. 10. Wykonawca w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy przedstawi wszystkie wymagane próbniki, o których mowa w OPZ. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia próbników Zamawiający uzgodni z Wykonawcą szczegóły dotyczące zamówienia (w szczególności kolory tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów). Uzgodnienia, o których mowa w zdaniu pierwszym, będą potwierdzone protokołem uzgodnień, przez przedstawicieli Stron. Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertę, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty i terminu realizacji zamówienia. 11. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy mebli wskazanych w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć meble o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 12. Zamawiający zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentów potwierdzających, że oferowane meble spełniają wymagania opisane w SIWZ, w tym w OPZ, w szczególności specyfikacji technicznych mebli oraz atestów i dokumentów wymienionych dla poszczególnych mebli w OPZ 13. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji- opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego złącznik nr 8 do SIWZ, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ. 14. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. 15. Wspólny słownik zamówień : Meble Krzesła Fotele Stoły Meble i wyposażenie kuchni Szafy Materace Komody Stoliki nocne Bielizna pościelowa Prześcieradła Pokrycia Pokrowce na materac Ręczniki Poduszki 9511200-9 Pledy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł, słownie: siedem tysięcy złotych. II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego o nr konta 67 1130 1163 0014 7156 2820 0004 w tytule przelewu należy podać nr niniejszego postępowania tj. WADIUM postępowanie nr 667/DAG/PN/2018 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 667/DAG/PN/2018 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia, w który upłynął termin składania ofert. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ust.5 oraz art.46 ust.4a ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach