Przetargi.pl
Wyposażenie pomieszczeń kuchennych znajdujących się budynku centrum w sprzęt, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".

GMINA BARUCHOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 284 56 82 , fax. 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2023-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BARUCHOWO
    54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 284 56 82, fax. 284 58 48
    REGON: 910866790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pomieszczeń kuchennych znajdujących się budynku centrum w sprzęt, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń trzonu kuchennego znajdujących się budynku wielopokoleniowego centrum w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie"." 1.1. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowych mebli i innego wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach w części kuchennej budynku centrum położonym w Gminie Baruchowo, Baruchowo 56, 87-812 Baruchowo. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego i sprzętowego. Oferta musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi odzałożonych przez Zamawiającego.1.3. Wykonawca po zamontowaniu wszystkich mebli i urządzeń zobowiązany będzie do przeprowadzenia w ramach złożonej przez siebie oferty podstawowej szkoleń związanych z obsługą poszczególnych urządzeń udokumentowanych protokołami z przeprowadzonych szkoleń pracowników. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na etapie składania oferty w oparciu o rzuty pomieszczeń kuchni oraz zestawienie wyposażenia i sprzętu projekt technologiczny z uwzględnieniem i zaznaczeniem na projekcie wszystkich elementów wyposażenia i przyłączy zweryfikowanych z natury w obiekcie.2. Wymagania ogólne dotyczą wszystkich elementów. 2.1. Wykonawca dostarczy: a) meble i inne wyposażenie fabrycznie nowe i pełnowartościowe, nie noszące znamion jakiegokolwiek używania i uszkodzenia, b) zaoferowane meble i inne wyposażenie muszą nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem bezpośrednio po ich dostarczeniu i zamontowaniu w wyznaczonym miejscu. 3. Minimalny okres gwarancji na wyposażenie i urządzenia wynosi 24 miesiące z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji Zamawiającemu będzie w stosunku do Wykonawcy przysługiwać 2 - letnie uprawnienie z tytułu rękojmi za wady. 3. Rzuty poziomów, Zamawiający załączył do dokumentacji i udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Ze względu na charakter budynku, jego specyficzne przeznaczenie, układ pomieszczeń i przypisane funkcjonalności należy trzymać się opisu i wytycznych w nim zawartych : a) jeśli podano określone parametry jakościowe i techniczne - wyposażenie oferowane przez wykonawcę musi je spełniać lub przewyższać; b) Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 3%. W przypadku mebli w zabudowie wymiary mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów wskazanych w SWZ, Zamawiający sugeruje pobranie wymiarów z natury - jeśli w opisach podano konkretne zakresy tolerancji wymiarowej dla danego mebla, dostosowane do projektu i specyfiki pomieszczeń, nie wolno ich przekroczyć. 5. Przed wykonaniem wszelkiego rodzaju zabudów Wykonawca winien wziąć pod uwagę stan zastany. Wykonawca winien przewidzieć wszystkie dodatkowe elementy konstrukcyjne i akcesoria, których zastosowanie wynika z indywidualnej technologii Wykonawcy i jest konieczne do zapewnienia bezpiecznego i ergonomicznego korzystania z danego elementu meblowego i wyposażenia. 8. Przed przystąpieniem do etapu realizacji należy bezwzględnie zdjąć wymiary z natury. 9. W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy. 10. Jeżeli wymagane jest posiadanie przez dany produkt certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 11. Zaoferowane meble i inne wyposażenie muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat, posiadają znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 12. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego celem prawidłowej obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie minimum 200.000,00 zł i posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach