Przetargi.pl
Wyposażenie placówek Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w ramach zadania „Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją po zlikwidowanym Gimnazjum Nr 9, ul. Wojska Polskiego 27 we Włocławku”

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie placówek Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w ramach zadania „Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją po zlikwidowanym Gimnazjum Nr 9, ul. Wojska Polskiego 27 we Włocławku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z ich dostarczeniem oraz zamontowaniem (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-h do SIWZ) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem mebli. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2017-2018r.). Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyposażenie na okres 24 miesięcy. (Z wyjątkiem zadania nr 1, gdzie gwarancja wynika z opisu przedmiotu oferty wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ) . Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Centrum Usług Wspólnych oraz Poradni Psychologiczno Pedagogicznej ul. Wojska Polskiego 25 we Włocławku – sprzęt i urządzenia zadanie nr :1;3;6;8. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach: ELEMENT 1: Dotyczy dostawy dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. ELEMENT 2: Dotyczy dostawy dla Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych. Zamawiający wymaga, aby do każdego urządzenia Wykonawca przedłożył kartę gwarancyjną, DTR lub instrukcję obsługi w języku polskim. Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego, serwera, centrali telefonicznej Zadanie nr 2 - Dostawa mebli, mebli do zabudowy, mebli gabinetowych, szaf antywłamaniowych, kasy pancernej Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu AGD, aparatów telefonicznych Zadanie nr 4 - Dostawa wyposażenia łazienek (gospodarcze) Zadanie nr 5 - Dostawa tablic informacyjnych i szyldów Zadanie nr 6 - Dostawa pomocy rehabilitacyjnych Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu przeciwpożarowego Zadanie nr 8 - Dostawa rolety materiałowej wewnętrznej naokiennej Uwaga: W przypadku zadania nr 5 Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu projektu tablic informacyjnych w terminie nie później niż 7 dni, przed terminem dostawy w celu wniesienia ewentualnych po-prawek. Ostateczny projekt graficzny tablicy wymaga odrębnej akceptacji Zamawiającego. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 ppkt a-h do SIWZ 2.Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach