Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 420-70-01 , fax. 77 420-70-80
- Data zamieszczenia: 2018-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. Budowlanych 1
45-005 Opole, woj. opolskie
tel. 77 420-70-01, fax. 77 420-70-80
REGON: 17369200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.opole.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariusza Państwowej Straży Pożarnej woj. opolskiego – ubrania specjalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych kompletów ubrań specjalnych wyprodukowanych w 2018 roku w ilości 154 kpl. (ubranie specjalne + kurtka lekka) w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariusza Państwowej Straży Pożarnej woj. opolskiego – ubrania specjalne ” w ramach „Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Ochrony Państwa w latach 2017-2020” W skład 1 kompletu wchodzi: a) Ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469 . Ubranie składa się z kurtki i spodni. b) Kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18410000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień realizacji dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP-PIB), na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.). Kopię w/w dokumentu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia. 2. Ważny certyfikat oceny typu WE na oferowane ubranie wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną, identyfikujący oferowany produkt, wraz z załącznikiem w zakresie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Deklarację zgodności typu WE dla oferowanych ubrań sporządzoną zgodnie z §36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173). 4. Raport końcowy na podstawie którego wystawiony był certyfikat zgodności typu WE oraz raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane o ile te nie są zawarte w protokole końcowym - potwierdzające parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 4 do SIWZ wystawione przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane. Oferowane parametry należy widocznie zakreślić (np. raporty z badań laboratoryjnych itp.). 5. Wykaz wszystkich materiałów (materiał wierzchni zewnętrzny, membrana, materiał termoizolacyjny z podszewką, suwaki, zatrzaski, taśmy, nici itp.) jakich producent użyje do wytworzenia pojedynczego kompletu ubrania. 6. Instrukcję dotycząca sposobu ponownej impregnacji / reimpregnacji ubrania (po określonych cyklach prania) z wykazem zalecanych środków do impregnacji ubrań. 7. Instrukcję dotycząca sposobu prania ubrań z wykazem zalecanych środków piorących.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną