Przetargi.pl
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Komarów - Osada

Gmina Komarów-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 22-435 Komarów-Osada, Rynek 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6153102 w. 50 , fax. 84 6153185
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarów-Osada
    Rynek 15 15
    22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie
    tel. 84 6153102 w. 50, fax. 84 6153185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Komarów - Osada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu:, wyposażenia wypoczynkowego dla dzieci, wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia toalet oraz zakup wyposażenia: do utrzymania czystości, mebli do sali przedszkolnej, zabawek, sprzętu, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu i oprogramowania ICT, sprzętu audiowizualnego i tablicy interaktywnej do Oddziałów Przedszkolnych mieszczących się w Szkole Podstawowej w Komarowie - Osada, Śniatyczach, Dubie i Antoniówce. Charakterystyka dostawy : 1/ Szczegółowy wykaz zamawianego towaru, ilości i opisy przedmiotów dostawy zawarte są w załącznikach nr 1b-e do niniejszej siwz. 2/ Wszystkie dostarczone materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe (w oryginalnych opakowaniach), pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych (nie obciążone prawami osób trzecich). Powinny posiadać odpowiednie atesty, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa jakości. 3/ Na każdej zabawce lub jej opakowaniu musi być: - oznakowanie CE potwierdzające zgodność z zasadniczymi wymaganiami dyrektywy zabawkowej, - informacja zawierająca nazwę i adres producenta lub imię i nazwisko jego upoważnionego przedstawiciela oraz polskiego importera (jeśli zabawka została sprowadzona spoza Unii Europejskiej), - informacja o przeznaczeniu zabawki, - ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa, w tym dotyczące substancji zapachowych potencjalnie powodujących alergie (dotyczy zabawek wprowadzonych do obrotu od 20 lipca 2013r.), - w zależności od rodzaju zabawki - instrukcja w języku polskim dotycząca montażu, użytkowania, konserwacji, rodzaju stosowanych baterii lub akumulatorów oraz sposobu ich bezpiecznego usunięcia. 4/ Dostawa będzie realizowana w 4 pakietach, zabezpieczonych przed uszkodzeniem i oznaczonych. Do każdego pakietu należy załączyć spis wszystkich materiałów. 5/ Pakiety należy dostarczyć odpowiednio do siedziby szkoły w Komarowie-Osada ul. Kościuszki 2, Śniatycze 45, Dub 62, Antoniówka 78, p-ta 22-435 Komarów - Osada i po obustronnym sprawdzeniu zawartości, przekazać za pokwitowaniem odbioru Dyrektorowi Publicznej Szkoły Podstawowej (lub osobie przez niego wskazanej). 6/ Dostawa musi odbyć się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy placówki przedszkolnej, po telefonicznym uzgodnieniu na 2 dni wcześniej, terminu dostawy z Zamawiającym, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 7/ Wykonawca zrealizuje dostawę na własny koszt, obejmujący transport, rozładunek, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montaż sprzętu wyszczególnionego w załącznikach nr 1b-e w terminie uzgodnionym z Dyrektorem Szkoły. Informacja dotycząca asortymentów równoważnych: 1/ Zamawiający informuje, że wskazane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy zwyczajowe, bądź określenia identyfikujące konkretny materiał albo kojarzące producentów, mają charakter informacyjny i służą wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynikają z konieczności wykorzystania danego materiału dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów -Projektu- oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez dzieci przedszkolne. Wobec powyższego Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie Wykonawcy, asortymentu równoważnego pod warunkiem, że proponowane produkty równoważne (zamienniki) będą fabrycznie nowe, pod względem jakościowym nie gorsze, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 2/ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 29 ust.5 ustawy Pzp), tj. powinien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem a wzorcem. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. Zamówienie realizowane w ramach Projektu -Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych- dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach