Przetargi.pl
"Wyposażenie Kościańskiego Ośrodka Kultury” realizowanego w ramach Projektu pn.: “Rozbudowa Kościańskiego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem otoczenia”

Kościański Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 64000 Kościan, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5120 575 , fax. 0-65 5120 575
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kościański Ośrodek Kultury
    ul. Mickiewicza 11
    64000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5120 575, fax. 0-65 5120 575
    REGON: 66471100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kok.koscian.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wyposażenie Kościańskiego Ośrodka Kultury” realizowanego w ramach Projektu pn.: “Rozbudowa Kościańskiego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem otoczenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Kościańskiego Ośrodka Kultury w ramach Projektu pn.: “Rozbudowa Kościańskiego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem otoczenia”. W ramach zadania planuje się zakup wyposażenia dla sali widowiskowo-kinowej na 100 osób oraz sal edukacyjnych zajęć dla dzieci, młodzieży, dorosłych (plastyczno-malarskiej, ceramiki, muzycznej, tanecznej, teatralnej) do Kościańskiego Ośrodka Kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy wyodrębnione części: 1) część I – Dostawa i montaż sceny, okotarowania sceny oraz mebli 2) część II – Dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego 3) część III – Dostawa pomocy do sal edukacyjnych W części I przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - sceny (opis w pkt I.1. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kotar scenicznych (opis w pkt I.2. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - foteli teatralnych (opis w pkt I.3. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - elementów wygłuszających salę widowiskowo-kinową (opis w pkt I.4. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - krzeseł plenerowych (opis w pkt I.20. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - leżaków (opis w pkt I.21. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kocy (opis w pkt I.22. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - parasoli (opis w pkt I.23. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - lustra (opis w pkt II.1. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - drążka do baletu (opis w pkt II.2. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - lady do szatni (opis w pkt II.3. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - drążka do garderoby (opis w pkt II.4. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - wieszaka do szatni (opis w pkt II.5. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - szaf, krzeseł, regałów, stołów (opis w pkt II.11. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7). W części II przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - ekranu (opis w pkt I.5. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - projektora (opis w pkt I.6. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - monitorów aktywnych (opis w pkt I.7. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - konstrukcji do oświetlenia na scenę (opis w pkt I.8. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - sterownika oświetlenia (opis w pkt I.9. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - dimerów-regulatorów (opis w pkt I.10. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - reflektorów (opis w pkt I.11. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - żarówek (opis w pkt I.12. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - reflektorów profilowanych (opis w pkt I.13. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - reflektora prowadzącego LED (opis w pkt I.14. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - reflektorów LED (opis w pkt I.15. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - okablowania (opis w pkt I.16. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kolumn szerokopasmowych aktywnych lub liniowych (opis w pkt I.17. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kolumn basowych aktywnych lub liniowych (opis w pkt I.18. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - mixera muzycznego-cyfrowego (opis w pkt I.19. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kolumn szerokopasmowych aktywnych (opis w pkt II.6. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - mixerów muzycznych analogowych (opis w pkt II.7. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - okablowania (opis w pkt II.8. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - oświetlenia (opis w pkt II.10. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7). W części III przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - sztalugi studyjnej (opis w pkt II.9. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - pieca komorowego do pracowni ceramicznej wraz z montażem (opis w pkt II.12. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - kół garncarskich elektrycznych (opis w pkt II.13. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - toczków (opis w pkt II.14. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - zestawu narzędzi precyzyjnych (opis w pkt II.15. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - szpatułek (opis w pkt II.16. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - zestawu narzędzi podstawowych (opis w pkt II.17. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - walcarki do gliny (opis w pkt II.18. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - rękawic (opis w pkt II.19. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - szkliwa (opis w pkt II.20. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - gliny (opis w pkt II.21. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - cyrkli drewnianych (opis w pkt II.22. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - obcęgów ceramicznych (opis w pkt II.23. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - pędzli - (opis w pkt II.24. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - wałków do ceramiki (opis w pkt II.25. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - pompek do szkliwa (opis w pkt II.26. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - noży do ceramiki (opis w pkt II.27. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7), - pędzli gąbkowych (opis w pkt II.28. specyfikacji wyposażenia – Załącznik nr 7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości - część I – w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) - część II – w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - część III – w wysokości 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Kwota wadium podlega odpowiedniemu sumowaniu w przypadku złożenia oferty na więcej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz.U z 2016 r., poz.359) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 42 8666 0004 2002 0101 3623 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie jest wymagane posiadanie kompetencji lub uprawnień. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wskazane w pkt 6.3.i 6.4. SIWZ. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: a) warunki opisane w pkt 5.1.2. SIWZ - wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tego warunku; b) warunki określone w art. 24 ust. 1 ustawy powinien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia samodzielnie; c) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej postanowienia pkt 5.3.2. SIWZ stosuje się odpowiednio. III. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 5.4.1., nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.4.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach