Przetargi.pl
WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY INSPEKTORA BHP, DOSTAWA MATERIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU RAKA SZYJKI MACICY W TYM ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ PLAKATY, ULOTKI I INNE W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY INSPEKTORA BHP, DOSTAWA MATERIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU RAKA SZYJKI MACICY W TYM ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ PLAKATY, ULOTKI I INNE W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – 4 pakiety. Pakiet nr 1 – doposażenie stanowiska pracy- dofinansowany z urzędu pracy w Zawierciu, pakiet nr 2 - projektor multimedialny z ekranem projekcyjnym współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 3 -wykonanie plakatów i ulotek współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 4- zakup materiałów szkoleniowych ulotek współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. d. W pakiecie nr 3 do oferty należy dołączyć wstępny projekt graficzny plakatu informacyjno- promocyjnego dotyczącego wykonanego techniką animacyjną (stanowi kryterium oceny „Jakość”). Zgodnie z załącznikiem wymaganym w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach