Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miodowa 14
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
REGON: 27627111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.szpitalzawiercie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY INSPEKTORA BHP, DOSTAWA MATERIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU RAKA SZYJKI MACICY W TYM ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ PLAKATY, ULOTKI I INNE W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – 4 pakiety. Pakiet nr 1 – doposażenie stanowiska pracy- dofinansowany z urzędu pracy w Zawierciu, pakiet nr 2 - projektor multimedialny z ekranem projekcyjnym współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 3 -wykonanie plakatów i ulotek współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 4- zakup materiałów szkoleniowych ulotek współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. d. W pakiecie nr 3 do oferty należy dołączyć wstępny projekt graficzny plakatu informacyjno- promocyjnego dotyczącego wykonanego techniką animacyjną (stanowi kryterium oceny „Jakość”). Zgodnie z załącznikiem wymaganym w ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-04-23 - Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby GIG na okres jednego roku
Dodano: 2021-04-02