Przetargi.pl
WYNAJEM WRAZ Z BIEŻĄCĄ OBSŁUGĄ KONTENERÓW PRYSZNICOWO-UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH, ORAZ UMYWALEK POLOWYCH

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM WRAZ Z BIEŻĄCĄ OBSŁUGĄ KONTENERÓW PRYSZNICOWO-UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH, ORAZ UMYWALEK POLOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania oraz dostawą wody oraz odprowadzeniem nieczystości, wynajem kabin sanitarnych, umywalek polowych, w celu zabezpieczenia ćwiczeń na OSP Toruń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główne: 70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych, 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości powtórzenia usług zgodnych z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania oraz dostawą wody oraz odprowadzeniem nieczystości, wynajem kabin sanitarnych, umywalek polowych, w celu zabezpieczenia ćwiczeń na OSP Toruń. 2. Pod pojęciem kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania (min. 60 kW) Zamawiający rozumie urządzenia z instalacją grzewczą, posiadające co najmniej 5 stanowisk (liczonych jako komplet: co najmniej 5 niezależnych kabin kąpielowych wyposażonych w prysznic i co najmniej 5 umywalek). 2.1. Łączna ilość kabin prysznicowych do rozstawienia w kompleksie OSC Toruń: Lp. Przedmiot zamówienia minimalna łączna ilość stanowisk (kpl.: prysznic + umywalka) lub szt. ilość dni wynajmu 1. WOJSKA SOJUSZNICZE Wynajem i bieżąca obsługa kontenerów prysznicowo-umywalkowych w terminie: 01.12.2017 - 31.01.2018 56 stanowisk 62 2.2. Wyposażenie kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania: 2.2.1. kabiny prysznicowe (co najmniej 5 w kontenerze), 2.2.2. umywalki (co najmniej 5 w kontenerze), 2.2.3. lustra w każdej kabinie, 2.2.4. dozowniki na mydło, 2.2.5. podłoga przeciwpoślizgowa, 2.2.6. instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, 2.2.7. hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, 2.2.8. agregaty prądotwórcze wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi zapewniającymi dostawę ciepłej wody przez 24h/dobę 2.3. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 2.3.1. transport, ustawienie kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, tak aby w określonym terminie kontenery były gotowe do użycia, 2.3.2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 2.3.3. bieżąca obsługa kontenerów polegająca na: 2.3.3.1. całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych oraz wywozie nieczystości płynnych (ścieków) gwarantującym prawidłowe użytkowanie kontenerów oraz nieprzepełnianie się zbiorników nieczystości. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami, 2.3.3.2. sprzątaniu kabin kąpielowych wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych przy każdym serwisie, 2.3.3.3. myciu i dezynfekcji kabin wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium RP, 2.3.3.4. usuwaniu i utylizacji wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych serwisów, 2.3.3.5. prowadzeniu rejestru potwierdzeń wykonania obsług kontenerów i wywozu nieczystości, 2.3.3.6. całodobowym serwisie wykonywanym przez pracowników Wykonawcy w każdym miejscu, 2.3.3.7. zabezpieczenie kontenerów w ciepłą wodę przez 24 h/dobę, również przy ujemnych temperaturach, 2.3.4. bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie paliwa niezbędnego do ciągłej pracy urządzeń, 2.3.5. ewentualne naprawy kontenerów uszkodzonych podczas eksploatacji, 2.3.6. uporządkowanie terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). 2.4. Kontenery muszą być wyposażone w zbiorniki na wodę z pompą do wody oraz zbiorniki na ścieki z pompą do ścieków. 3. Pod pojęciem kabin sanitarnych oraz umywalek Zamawiający rozumie: 3.1. kabiny sanitarne typu standard – przenośne kabiny sanitarne wyposażone w: zbiornik o pojemności 250 l, sedes, pisuar, dozownik na płyn dezynfekujący, podłogę antypoślizgową, zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem „wolny/zajęty”, wieszak na ubranie, uchwyty do rak, lustro, wskaźnik „damski/męski”, podajnik na papier toaletowy, podwójny system wentylacji, bezodpływowy zbiornik z wentylacją; 3.2. umywalki – przenośne kontenery 1-5-stanowiskowe, wyposażone w zbiornik o pojemności 150 l, pompki nożne do podawania wody, zakryty zbiornik na czystą wodę, zakryty zbiornik na brudną wodę, dozownik do mydła w płynie oraz podajnik ręczników papierowych. 3.3. Łączna ilość kabin sanitarnych oraz umywalek do rozstawienia w kompleksie OSC Toruń: Lp. Przedmiot zamówienia ilość ilość dni wynajmu 1. WOJSKA SOJUSZNICZE Wynajem i bieżąca obsługa kabin sanitarnych w terminie: 01.12.2017 - 31.01.2018 33 szt. 62 2. WOJSKA SOJUSZNICZE Wynajem i bieżąca obsługa umywalek polowych w terminie: 01.12.2017 - 31.01.2018 16 szt. 62 3.4. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 3.4.1. transport, ustawienie kabin i umywalek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, tak aby w określonym terminie kabiny i umywalki były gotowe do użycia, 3.4.2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 3.4.3. bieżąca obsługa kabin i umywalek polegająca na: 3.4.3.1. całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych oraz wywozie nieczystości płynnych (ścieków) gwarantującym prawidłowe użytkowanie kabin i umywalek oraz nieprzepełnianie się zbiorników nieczystości. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami, 3.4.3.2. uzupełnianiu na bieżąco zbiorników czystą wodą, 3.4.3.3. mycie kabin pod ciśnieniem wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem środków myjących każdorazowo podczas wykonywania codziennego serwisu; 3.4.3.4. naprawy lub ewentualna wymiana uszkodzonych podczas eksploatacji kabin i umywalek; 3.4.3.5. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek z nieczystości powstałych w związku z ich obsługą; 3.4.3.6. wywóz nieczystości płynnych (ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie kabin oraz nie przepełnianie się zbiorników nieczystościami. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami. W przypadku kabin sanitarnych opróżnione i umyte pojemniki na nieczystości Wykonawca napełni preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; 3.4.3.7. systematyczne uzupełnianie papieru, ręczników papierowych oraz płynów dezynfekujących według potrzeb (podczas obsług serwisowych). Uzupełniane środki higieny oraz płyny dezynfekujące muszą posiadać atesty do stosowania na terytorium RP; 3.4.3.8. prowadzeniu rejestru potwierdzeń wykonania obsług kabin i umywalek oraz wywozu nieczystości, 3.4.4. ewentualne naprawy kabin i umywalek uszkodzonych podczas eksploatacji, 3.4.5. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). 4. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie usługi przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami, w wyznaczonym terminie i na poziomie takim, do którego upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego nie wniosą uwag w Protokołach odbioru wykonanych usług. 4.1. Usługę w zakresie przedmiotu zamówienia uważać się będzie za niewykonaną, jeżeli stwierdzi się brak rozstawienia przedmiotu zamówienia w miejscu ustalonym przez Zamawiającego 4.2. Usługę w zakresie obsługi serwisowej przedmiotu zamówienia uważać się będzie za niewykonaną lub nienależycie wykonaną, jeżeli przedmiot zamówienia nie będzie spełniać wymogów sanitarno-higienicznych lub technicznych, to znaczy jeżeli stwierdzi się: 4.2.1. niewykonanie obsługi serwisowej w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego; 4.2.2. brak środka dezynfekującego w zbiorniku na fekalia; 4.2.3. zabrudzenia wewnątrz lub na zewnątrz; 4.2.4. niewłaściwy zapach wyczuwalny wewnątrz lub na zewnątrz; 4.2.5. trwałe uszkodzenia uniemożliwiające korzystanie z przedmiotu zamówienia, tj. niesprawne drzwi, zepsuty zamek lub jego brak, uszkodzenia ścian lub sufitu, nieszczelny zbiornik na fekalia itp. 5. Po wykonaniu usługi strony podpiszą „Protokół odbioru wykonanej usługi” (na podstawie rejestru potwierdzeń wykonania obsług i wywozu nieczystości), który stanowić będzie potwierdzenie faktycznego wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. 6. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 7. Demontaż i wywiezienie sprzętu oraz uprzątnięcie terenu nastąpi po zakończeniu realizacji usługi. 8. Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia usługi w zależności od potrzeb może ulec zmianie (skróceniu). W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ilości dni wykonanej usługi i jej ceny jednostkowej. 9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości ustawionych kontenerów, kabin i umywalek w przypadku niezależnych od Zamawiającego sytuacji. 10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70310000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w NBP nr rachunku 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/47/IW/17”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, więc Wykonawca nie musi przedstawiać Zamawiającemu żadnych dokumentów na potwierdzenie spełniania w/w warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach