Przetargi.pl
Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych w 2015 roku Ciągnik o mocy minimalnej 105 KM jako nośnik pługa średniego

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 101
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Płocka 101 101
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    REGON: jce@reynpol.re
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-plonsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych w 2015 roku Ciągnik o mocy minimalnej 105 KM jako nośnik pługa średniego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w poszczególnych bazach Obwodu Drogowego w sezonie zimowym 2015 r. z podziałem na zadania: 1.Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2015 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 105 KM jako nośnik pługa średniego - sztuk 1 Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 105 KM - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 120 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz specyfikacją techniczną robót zimowego utrzymania dróg. Każdy wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC z tytułu prowadzonej działalności. Każdy sprzęt musi być sprawny technicznie i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. 2. Monitorowanie pracy jednostek sprzętowych Wykonawcy przez Zamawiającego. a) Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg przez jednostki wykorzystywane jako nośniki pługów będzie podlegało monitoringowi za pomocą urządzeń lokalizacji GPS (lokalizacja oraz czas pracy sprzętu) przy użyciu transmisji danych przez Zamawiającego i na tę usługę Wykonawca wyraża zgodę. Miesięczna opłata za świadczenie usług lokalizacyjnych będzie dokonywana przez Zamawiającego; b) Urządzenia GPS dostarczy, zamontuje oraz zdemontuje po okresie zimowym Zamawiający. W celu montażu GPS, Wykonawca podstawi nośniki pługów na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 5 dni od podpisania umowy. Demontaż urządzeń GPS nastąpi od 15 do 30 kwietnia 2015 roku. Ponowny montaż urządzeń nastąpi w dniach od 26 października do 30 października 2015 r. a ich demontaż od 4 stycznia do 9 stycznia 2016 r. c) Wykonawca odpowiada materialnie za stan urządzeń GPS przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku uszkodzenia urządzenia do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy koszt ich naprawy ponosi Wykonawca; d) Jeżeli jednostka sprzętowa wyposażona w GPS ulegnie awarii lub zostanie dokonana wymiana nośnika, Wykonawca niezwłocznie powiadamia o awarii Zamawiającego. Jeżeli awaria nośnika nie została usunięta do dwóch dni od dnia wystąpienia awarii, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę przeniesienia urządzenia GPS na inny nośnik Zamawiający niezwłocznie zleca usługę przeniesienia GPS na zastępczą jednostkę sprzętową, która zostanie wykonana do dwóch dni od dnia zlecenia; e) Godzina pracy nośnika pługu do odśnieżania dróg wynikać będzie z karty drogowej (potwierdzonej przez Kierownika lub Majstra właściwego Obwodu Drogowego) oraz z raportu przejazdu zarejestrowanego przez urządzenie GPS; f) W przypadku różnicy wskazań pomiędzy kartą drogową a raportem z urządzenia GPS wiążący jest raport z urządzenia GPS; g) W przypadku awarii urządzenia GPS godzina pracy jednostki sprzętowej wynikać będzie z karty drogowej (potwierdzonej przez Kierownika lub Majstra właściwego Obwodu Drogowego);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: odstąpiono

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-plonsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach