Przetargi.pl
Wynajem sprzętu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, Kasztanowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 597154990, 598343461 , fax. 598342539
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
    Kasztanowa 2
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 597154990, 598343461, fax. 598342539
    REGON: 362168443
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu do prowadzenia prac przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu (pojazdów) do prowadzenia robót na obszarze powiatu Człuchowskiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań (części): Zadanie 1: – wynajem koparko-ładowarki na prowadzenie robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. Zadanie 2: – wynajem koparko-ładowarki na prowadzenie robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów, miasto Człuchów. Koparko-ładowarka dla zadania 1 i 2 powinna spełniać warunki: - moc minimum 68 kW, - wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 200-400 mm i szeroką „skarpówkę”. Zadanie 3: – wynajem samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 8-12Mg na prowadzenie robót na obszarze Gmin: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. Zadanie 4: - wynajem samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności 8-12Mg na prowadzenie robót na obszarze Gmin: Czarne, Debrzno, Człuchów, miasto Człuchów. Samochód ciężarowy wywrotka o ładowności 8-12Mg dla zadania 3 i 4 powinien spełniać warunki: - moc minimum 150kW, - posiadać przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej. Zadanie 5: - wynajem samobieżnej koparki obrotowej, kołowej Koparka powinna spełniać warunki: - moc minimum 150 kW, -wyposażona w łyżki: wąską o szerokości 600-1000 mm i szeroką „skarpówkę” o szerokości min.2000mm z hydrauliczną regulacją kąta, Wykonawca winien posiadać lawetę do transportu koparki. Zadanie 6: - wynajem samobieżnego walca wibracyjnego Walec powinien spełniać warunki: - ciężar 1,5 do 2,5 tony, - wibracja na oba koła, - zraszacze wodne obu kół, Wykonawca winien posiadać lawetę do transportu walca. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadania (części) lub wszystkie zadania (części) zamówienia. 2. Przewidywana ilość godzin: 1) na zadaniach od 1 do 4- ilość godzin pracy: 300, ilość godzin postojowych: 30, 2) na zadaniach od 5 do 6 - ilość godzin pracy: 75, ilość godzin postojowych: 10. 3. Ze względu na wyjątkową potrzebę (np. konieczność pracy dwóch sprzętów tego samego rodzaju na terenie tej samej gminy) Zamawiający może za zgodą wykonawcy zatrudnić dany sprzęt na terenie innej gminy niż określono w danym zadaniu. 4. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 5. Pojazdy powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 6. Każdy pojazd winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 7. Podstawowy czas pracy pojazdu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7:00 do 15:00. Dopuszcza się zmiany w czasie pracy sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 8. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 9. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z odpowiednim wyprzedzeniem zadeklarowanym przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 11. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt. jednostek sprzętowych (jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. 12. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach