Polskie Centrum Akredytacji ogłasza przetarg
- Adres: 01-382 Warszawa, ul. Szczotkarska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3557000/01 , fax. 022 3557018
- Data zamieszczenia: 2016-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Centrum Akredytacji
ul. Szczotkarska 42 42
01-382 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3557000/01, fax. 022 3557018
REGON: 01716896000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pca.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państw.os.prawna utworzona na podst.odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publiczn
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYNAJEM SAL KONFERENCYJNYCH NA SZKOLENIA PCA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wynajem sal konferencyjnych na szkolenia otwarte PCA w 2016 roku, dla grupy maksymalnie 27 osób w terminach: 26 sierpnia; 30-31 sierpnia; 5-6 września; 7-9 września; 11-12 października; 19-21 października; 24 października; 25-28 października; 3-4 listopada; 7-9 listopada; 15-17 listopada; 18 listopada; 22 listopada; 25 listopada; 29 listopada - 2 grudnia; 6-7 grudnia; 8-9 grudnia; 13-14 grudnia; 16 grudnia. Wyposażenie Sali: sprzęt multimedialny: laptop, projektor multimedialny, ekran, pilot do slajdów, łącze internetowe (stałe, wi-fi), nagłośnienie, flipchart, flamastry, klimatyzacja. Ustawienie stołów w podkowę. Stół dla prelegenta. Powierzchnia Sali wykładowej 80 - 100 m2 bez słupów. Udostępnienie miejsca na przechowywanie odzieży wierzchniej (szatnia lub szafa na ubrania). Lokalizacja - sala powinna znajdować się w pobliżu przystanku, gdzie można dotrzeć komunikacją miejską (metro, tramwaj, autobus) i nie większej niż 3 km odległości drogowej od Dworca Centralnego w Warszawie. Odległość należy liczyć przy pomocy mapy Googla https://mapy.google.pl/. Za punkt początkowy do obliczania odległości należy przyjąć Dobrzec Centralny adres Aleje Jerozolimskie 54. Sala konferencyjna powinna znajdować się w tym samym budynku, co restauracja lub catering musi być dostarczony na miejsce konferencji. W przypadku szkolenia kilkudniowego, powinno się ono odbywać w tej samej sali. Oferowane sale, w których odbywają się szkolenia dla 27 osób powinny znajdować się w tej samej lokalizacji. Przerwa kawowa: całodniowa, uzupełniana w razie potrzeby kawa, herbata, ciasteczka lub ciasto, woda gazowana, niegazowana, mleko (nie w proszku) lub śmietanka do kawy, cukier. Przerwa kawowa powinna być przygotowana, co najmniej 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia. Na sali powinien znajdować się ekspres do kawy, z którego uczestnicy będą mogli korzystać w trakcie przerw kawowych. Lunch: drugie danie, z możliwością wyboru dania wegetariańskiego i napoje (woda, soki). Wyżywienie w tym samym budynku, co sala konferencyjna. W przypadku szkoleń kilkudniowych menu nie może się powtórzyć w trakcie jednego szkolenia. Zamawiający zobowiązuje się na 25 dni przez dniem wynajmu sali do przesłania meilem potwierdzenia rezerwacji sali. Zamawiający może zrezygnować maksymalnie z czterech terminów określonych w załączniku nr 1 do umowy w pkt 1.1. Z tytułu rezygnacji z wybranych terminów wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający może zmienić termin szkolenia po uzgodnieniu mailowym z wykonawcą. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby uczestników poszczególnego szkolenia maksymalnie o 10%. 2. Wynajem sal konferencyjnych na spotkania z klientami i szkolenia wewnętrzne PCA w 2016 roku: Sale konferencyjne - terminy jednodniowe: 1. jeden termin dla 50 osób w miesiącach XI-XII. 2. dwa terminy dla 90 osób - w miesiącach X-XI. 3. dwa terminy dla 120 osób w miesiącach X- XI. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby terminów, w których będą wynajmowane sale w ilości 2 dni. Z tytułu zmniejszenia ilości dni, w których będą wynajmowane sale wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający zobowiązuje się na 25 dni przez dniem wynajmu sali do zaproponowania wykonawcy dwóch terminów do wyboru, w których będzie korzystał z wynajmowanej sali. Wyposażenie Sali: sprzęt multimedialny: laptop, projektor multimedialny, ekran, łącze internetowe (stałe, wi-fi), nagłośnienie, flipchart, flamastry, klimatyzacja. Stół dla prelegenta. Ustawienie krzeseł teatralne. Lokalizacja - sala powinna znajdować się w pobliżu przystanku, gdzie można dotrzeć komunikacją miejską (metro, tramwaj, autobus) i nie większej niż 3 km odległości drogowej od Dworca Centralnego w Warszawie. Odległość należy liczyć przy pomocy mapy Googla https://mapy.google.pl/. Za punkt początkowy do obliczania odległości należy przyjąć Dobrzec Centralny adres Aleje Jerozolimskie 54. Sala konferencyjna powinna znajdować się w tym samym budynku, co restauracja lub catering musi być dostarczony na miejsce konferencji. Udostępnienie miejsca na przechowywanie odzieży wierzchniej (szatnia lub szafa na ubrania). Przerwa kawowa: całodniowa, uzupełniana w razie potrzeby: kawa, herbata, ciasteczka lub ciasto, woda gazowana, niegazowana, mleko (nie w proszku) lub śmietanka do kawy, cukier. Przerwa kawowa powinna być przygotowana, co najmniej 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia. Na sali powinien znajdować się ekspres do kawy, z którego uczestnicy będą mogli korzystać w trakcie przerw kawowych. Catering: mini kanapeczki - 5 szt na osobę. Wyżywienie w tym samym budynku, co sala konferencyjna. Zamawiający może zrezygnować maksymalnie z dwóch terminów określonych w załączniku nr 1 do umowy w pkt 1.1 oraz z dwóch terminów określonych w załączniku nr 1 do umowy w pkt.2.1. Z tytułu rezygnacji z wybranych terminów wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby uczestników poszczególnego szkolenia maksymalnie o 10%. 5. Zamawiający może zmienić termin szkolenia po uzgodnieniu mailowym z wykonawcą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość sal od Dworca Centralnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pca.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest na udostępnianie pomieszczeń szpitalnych oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych i praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji kierunek fizjoterapia i pielęgniarstwo w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych oraz możliwość prowadzenia badań naukowych w latach akademickich 2016-2019
Dodano: 2016-07-25 - 1. Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu fizjoterapii i pielęgniarstwa w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w semestrze letnim 2015/2016 oraz roku akademickim 2016/2017
Dodano: 2016-02-17 - Wynajem sal konferencyjnych - PD.260.2.2015.KS
Dodano: 2015-12-11 - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia oraz umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2015-09-22 - Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia z zakresu pulmonologii i kinezyterapii w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2015-09-18 - Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia z zakresu pulmonologii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2015-09-04 - UDOSTĘPNIENIE POMIESZCZEŃ NA PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW WYDZIAŁU REHABILITACJI NA KIERUNKU FIZJOTERAPIA I PIELĘGNIARSTWO Z ZAKRESU NEUROLOGII, PSYCHIATRII I REHABILITACJI ORAZ PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW KIERUNKU FIZJOTERAPIA Z ZAKRESU PEDIATRII ; W TYM UMOŻLIWIENIE PROWADZENIA BADAŃ NAUKOWYCH W LATACH 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2015-09-03 - PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW WYDZIAŁU REHABILITACJI NA KIERUNKU FIZJOTERAPIA Z ZAKRESU NEUROCHIRURGII W TYM UMOŻLIWIENIE PROWADZENIA BADAŃ NAUKOWYCH W LATACH 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2015-09-03 - Wynajem sal konferencyjnych na szkolenia PCA
Dodano: 2015-08-26 - Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu neurologii, psychiatrii i rehabilitacji oraz prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów kierunku fizjoterapia z zakresu pediatrii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015 2016, 2016 2017, 2017 2018
Dodano: 2015-08-19