Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00495 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 211 031
- Data zamieszczenia: 2019-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Warszawie
Al. Jerozolimskie 3
00495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 211 031
REGON: 27599000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mnw.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem nośników reklamowych na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego oddziałów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych 1.1. Pięć nośników citylight 120 x 180 cm na wiatach przystankowych i/lub tramwajowych; 1.2. Lokalizacje czterech nośników znajdą się w bezpośredniej bliskości, tzn. nie dalej niż cztery przystanki ZTM od gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Warszawie (Warszawa, Al. Jerozolimskie 3); 1.3. Lokalizacja jednego nośnika znajdzie się w bezpośredniej bliskości, tzn. nie dalej niż trzy przystanki ZTM od Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego (Warszawa, ul. Puławska 113a); 1.4. Zamówienie będzie realizowane w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy; 1.5. Zamówienie uwzględnia dwunastokrotny (jeden raz w miesiącu): wydruk materiałów, plakatowanie, serwisowanie, raportowanie kampanii i utylizację materiałów po zakończeniu działań; 1.6. Plakatowanie nastąpi najpóźniej dwa tygodnie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin; 1.7. Zamówienie będzie rozliczane po każdym zakończonym miesiącu kampanii na podstawie faktury VAT; 1.8. Integralną częścią oferty jest lista oferowanych nośników. 1.9. Dodatkowo Zamawiający przyzna Wykonawcy tytuł Patrona Medialnego (bez eksponowania logo) i przekaże 30 biletów na wystawy czasowe. Część II. Słupy ogłoszeniowe 1.1. Cztery słupy ogłoszeniowe, każdy z minimum trzema powierzchniami reklamowymi 120x180 cm; 1.2. Lokalizacje czterech nośników znajdą się w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy; 1.3. Zamówienie będzie realizowane w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy; 1.4. Zamówienie uwzględnia dwunastokrotny: wydruk materiałów, plakatowanie, serwisowanie, raportowanie kampanii i utylizację materiałów po zakończeniu działań; 1.5. Plakatowanie nastąpi najpóźniej dwa tygodnie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego chyba że Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin; 1.6. Zamówienie będzie rozliczane po każdym zakończonym miesiącu kampanii na podstawie faktury VAT; 1.7. Integralną częścią oferty jest lista oferowanych nośników. Część III. Billboard w metrze 1.1. Jeden nośnik wielkoformatowy na centralnym odcinku I linii metra Warszawskiego; 1.2. Zamówienie będzie realizowane w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy; 1.3. Zamówienie uwzględnia ośmiokrotny: wydruk materiałów, plakatowanie, serwisowanie, raportowanie kampanii i utylizację materiałów po zakończeniu działań; 1.4. Plakatowanie nastąpi najpóźniej dwa tygodnie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego chyba że Wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin. 1.5. Zamówienie będzie rozliczane po każdym zakończonym miesiącu kampanii na podstawie faktury VAT; 1.6. Integralną częścią oferty jest wskazanie dokładnej lokalizacji nośnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem powierzchni ekspozycyjnej wraz z wykonaniem usług związanych z najmem
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-10-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-10-03 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-08-05 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-08-04 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-05-22 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-02-02 - Wynajem 600 szt. powierzchni reklamowych i wykonania druku plakatów na potrzeby Urzędu Państwowej Komisji do spraw Pedofilii
Dodano: 2022-12-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-10-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-09-23