Przetargi.pl
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w celu realizacji zadań gminnych

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4513056, , fax. 32 4513056 w.22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    Kościelna 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 32 4513056, , fax. 32 4513056 w.22
    REGON: 27625872400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w celu realizacji zadań gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 9,0 do 12,0 ton – 2108 godzin, - ładowarka kołowa o poj. łyżki 2,0 do 2,5 m3 – 48 godzin, - walec chodnikowy z wibracją 3 tonowy – 56 godzin, - koparko-ładowarka – 172 godzin, - koparka obrotowa – 120 godzin. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania pełnej gotowości i sprawności technicznej sprzętu przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w przypadku awarii sprzętu gwarantuje ciągłość pracy sprzętem zastępczym bez dodatkowych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, jak również Wykonawca winien zapewnić zastępstwo w przypadku niedyspozycji kierowcy. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w miarę wymaganych potrzeb. Zapotrzebowanie na wykonanie usług Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Reklamacje Zamawiającego załatwiane będą w terminie 3 dni licząc od daty zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów robót, z zachowaniem cen jednostkowych, do wysokości nieprzekraczającej łącznej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niezrealizowania całej ilości zamawianych robót. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo przelewem na rachunek Wykonawcy. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie do … dni (określony w ofercie wykonawcy) od daty otrzymania (wpływu) faktury do Zamawiającego. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca przedstawi potwierdzenie zapłaty Podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzystał w trakcie realizacji z Podwykonawców oświadczenie, iż samodzielnie realizował umowę w danym okresie. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace pod kierownictwem Wykonawcy, przy czynnościach w zakresie realizacji zamówienia: - kierowanie pojazdami świadczącymi przedmiotową usługę, Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o Podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy Wykonawców i Podwykonawców, którymi są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wykonujące osobiście usługi. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg zał. Nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustaloną datą podpisania umowy, ma obowiązek: 1) wskazać osobę(by), która będzie podpisywać umowę oraz przedłożyć dokument uprawniający osobę(by) wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów (jeżeli dotyczy), 2) przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach