Przetargi.pl
Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - sprawa nr 5/2023

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - sprawa nr 5/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ►Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu oraz serwisu urządzeń sanitarnych – kontenerów umywalkowych, prysznicowych lub umywalkowo – prysznicowych, kabin toaletowych i umywalek polowych dwustanowiskowych, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem usługi oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce realizacji zamówienia: kompleksy wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie (szczegóły określa dokumentacja zamówienia).►Zakres przedmiotu zamówienia:zakres podstawowy:─ serwis kontenerów umywalkowych, prysznicowych lub umywalkowo – prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 12 natryski oraz co najmniej 20 umywalek; ilość serwisów: 30 - (częstotliwość określona w dokumentacji zamówienia);─ serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 10 szt.; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w dokumentacji zamówienia)─ serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 2 szt.; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w dokumentacji zamówienia)─ serwis umywalek polowych dwustanowiskowych – wolnostojących: ilość zestawów 5; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w dokumentacji zamówienia)─ wynajem kontenerów umywalkowych, prysznicowych lub umywalkowo – prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 12 natryski oraz co najmniej 20 umywalek (okres w dniach określony w dokumentacji zamówienia);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 10 szt. (okres w dniach określony w dokumentacji zamówienia);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 2 szt. (okres w dniach określony w dokumentacji zamówienia);─ wynajem umywalek polowych dwustanowiskowych – wolnostojących: ilość zestawów 5 (okres w dniach określony w dokumentacji zamówienia);►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy:─ aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2022 r. poz. 2519 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem;─ obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 2519 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem.─ wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi;►Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z zestawieniami ilości urządzeń przewidzianych do wynajmu i częstotliwości serwisów na rok 2023. 2) Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń sanitarnych o parametrach technicznych określonych przez Zamawiającego.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych – wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:Wykonawca w terminie dwóch dni po zawarciu umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, która z wyszczególnionych osób jest zatrudniona na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli.2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp., oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ►Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.600,00 zł.►Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.►Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy.►Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).►W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-3, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.►Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY54 1010 1078 0105 5913 9120 2000Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).►Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, należy przekazać wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/13wogDokument winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.►Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.►Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim Wykonawcom w okolicznościach opisanych w art. 98 ust. 1 i 2 Ustawy.►Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.►Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach