Przetargi.pl
Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu min. 40 pracowników firmy PGK „Saniko” Sp. z o.o. z Włocławka do Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu i z powrotem, zatrudnionych w systemie dwu zmianowym tj.: Zmiana I – czas pracy: od godz. 6:00 do godz. 14:00 Zmiana II – czas pracy od godz. 14:00 do godz. 22:00. 2. Łączna ilość kursów na dzień wynosi - 3 kursy tj.: a) dowóz pracowników I zmiany z Włocławka do RZUOK, b) dowóz pracowników II zmiany z Włocławka do RZUOK / przywóz pracowników I zmiany z RZUOK do Włocławka, c) przywóz pracowników II zmiany z RZUOK do Włocławka. 3. Przewóz pracowników przedsiębiorstwa będzie się odbywał w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz dodatkowo na każde pisemne zlecenie Zamawiającego, w przypadku pracy III zmiany – czas pracy od godz. 22:00 do 6:00 lub soboty pracujące w RZUOK w Machnaczu. 4. Przewóz pracowników przedsiębiorstwa winien być realizowany przez autobusy posiadające minimum 40 miejsc siedzących i sprawne techniczne. 5. Miejscem, przystankowym do wsiadania i wysiadania pracowników będzie baza firmy PGK „Saniko” Sp. z o.o. tj. ul. Komunalna 4 we Włocławku oraz teren RZUOK w Machnaczu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych miejsc przystankowych na trasie Włocławek – RZUOK Machnacz – Włocławek w uzgodnieniu z Wykonawcą. 6. Godziny odjazdu autobusu będą na bieżąco ustalane z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada przewidziane prawem aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (jeśli dotycz). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach