Przetargi.pl
Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 3 części)

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 3 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: Część nr 1: Wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Przemyśl, Żurawica, Jarosław, Sanok oraz realizacja przewozu do garnizonu Przemyśl, Żurawica, Jarosław, Sanok. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług transportowych tj. wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Przemyśl, Żurawica, Jarosław, Sanok oraz realizacja przewozu do garnizonu Przemyśl, Żurawica, Jarosław, Sanok. Usługa wynajęcia autobusów i busów wraz z kierowcą ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w powyższych miastach mogące objąć teren całego kraju, a będących na zaopatrzeniu 34WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie, a w szczególności przewozów żołnierzy na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw. Autobusy oraz busy którymi będą realizowane usługi w zakresie przewozu osób mają być dodatkowo wyposażone w klimatyzację. Przewidywana ilość km w ramach zamówienia podstawowego to około: 11 100 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 2 800 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Przewidywana ilość km w ramach prawa opcji to około: 5 550 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 1 400 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Część nr 2: Wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Rzeszów, Dębica raz realizacja przewozu do garnizonu Rzeszów, Dębica. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług transportowych tj. wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Rzeszów, Dębica raz realizacja przewozu do garnizonu Rzeszów, Dębica. Usługa wynajęcia autobusów i busów wraz z kierowcą ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w powyższych miastach mogące objąć teren całego kraju, a będących na zaopatrzeniu 34WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie, a w szczególności przewozów żołnierzy na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw. Autobusy oraz busy którymi będą realizowane usługi w zakresie przewozu osób mają być dodatkowo wyposażone w klimatyzację. Przewidywana ilość km w ramach zamówienia podstawowego to około: 11 100 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 2 800 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Przewidywana ilość km w ramach prawa opcji to około: 5 550 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 1 400 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Część nr 3: Wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Nisko raz realizacja przewozu do garnizonu Nisko. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług transportowych tj. wynajem autobusów oraz busów w celu przewozu osób z garnizonu Nisko raz realizacja przewozu do garnizonu Nisko. Usługa wynajęcia autobusów i busów wraz z kierowcą ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji zlokalizowanych w powyższych miastach mogące objąć teren całego kraju, a będących na zaopatrzeniu 34WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie, a w szczególności przewozów żołnierzy na: szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw. Autobusy oraz busy którymi będą realizowane usługi w zakresie przewozu osób mają być dodatkowo wyposażone w klimatyzację. Przewidywana ilość km w ramach zamówienia podstawowego to około: 11 100 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 2 800 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Przewidywana ilość km w ramach prawa opcji to około: 11 100 dla przewozów autobusami o ilości miejsc co najmniej 54 2 800 dla przewozów busami o ilości miejsc co najmniej 19 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. 3. Obowiązki Wykonawcy (dotyczy wszystkich części):  Dostarczenie zamówionej ilości pojazdów do siedziby zamawiającego nastąpi nie później niż do 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.  W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego autobusu tej samej klasy na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 180 minut.  Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia jednorazowo 7 autobusów o ilości miejsc 54 oraz 2 busy o ilości miejsc nie mniejszej niż 19.  Dojazd do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych autobusów przez organa (osoby) do tego uprawnione i w przypadku podstawienia autobusów niesprawnych technicznie, pojazd zostanie w ciągu 180 minut wymieniony na inny.  W przypadku nie podstawienia w/w terminach autobusów zamawiający dokona wynajmu autobusów w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt wykonawcy.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość wynajęcia autobusów do miejscowości innych niż wymienione. 4. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie części nr 1, 2 i 3 zamówienia. 5. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia wyszczególnionych w tabeli załącznika nr 1A-1C (w zależności, od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega). 6. Zamawiający zastrzega, iż usługi objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. 7. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. 8. Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej przysługującej Wykonawcy z tytułu przejechania jednego kilometra była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji. 9. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu i terminu realizacji zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji. 10. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie. 11. Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw. 12. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie usług stanowiących przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości brutto zamówienia podstawowego. 13. Realizacja zamówienia uzależniona będzie od zapewnienia w planie finansowym na 2018 rok środków finansowych. 14. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załączniki nr 7 – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: dla części I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), dla części II - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), dla części III - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/72/2017, NIP [Wykonawcy]). Zamawiający zaznacza, iż za prawidłowo wniesione uznaje się wadium wpłacone przelewem. Wadium wpłacone w formie gotówkowej w kasie banku zostanie uznane za wadium wniesione w sposób nieprawidłowy, co uprawnia Zamawiającego do odrzucenia oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 04.12.2017 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz/e kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach