Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2014-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I - wynajem przez Wykonawcę 6 sal wraz z wyposażeniem konferencyjnym (w każdej sali projektory multimedialne, ekrany, flipcharty z papierem i kolorowymi mazakami, tablice sucho ścieralne z kolorowymi mazakami) na osiem jednodniowych spotkań dla 120 uczestników na każdym zjeździe w dniach: 26.04.2014 17.05.2014 14.06.2014 27.09.2014 22.11.2014 24.01.2015 21.03.2015 16.05.2015 oraz w dniu 26.04.2014 - w godzinach od 9:00 do 10:30 dodatkowo 1 sala 120 osobowej (z nagłośnieniem i możliwością korzystania z mikrofonu) Obiekty w których realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą znajdować się w jednym kompleksie i być oddalone nie więcej niż 25 km od Pruszcza Gdańskiego. Zajęcia odbywać się będą od godziny 9:00 do godziny 16:00 we wszystkich salach jednocześnie, z wyjątkiem pierwszego spotkania w dniu 26.04.2014. Tego dnia zajęcia rozpoczną się o godz. 9:00 w sali 120 osobowej i będą tam trwały do godziny 10:30, kiedy to podczas przerwy kawowej uczestnicy rozejdą się do 6 sal minimum 20 osobowych i do końca dnia pracować będą w tych salach. Na pozostałych zjazdach sala 120 osobowa nie jest wymagana - uczestnicy będą mieć zajęcia w 6 salach min. 20 osobowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: salę konferencyjną klimatyzowaną z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, miejsca siedzące w odpowiedniej ilości do liczby uczestników szkolenia - ustawienie miejsc teatralne lub inne z blatami lub nadstawką do robienia notatek dla uczestników szkolenia, wydzielony stół z miejscem siedzącym dla 2 osób prowadzących szkolenie (prowadzący widoczny dla każdego uczestnika zajęć z każdego miejsca sali). nagłośnienie: 2 mikrofony bezprzewodowe dla osób prowadzących spotkanie oraz nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali (dla 120 osób - tylko zjazd w pierwszym terminie na 2 godziny dydaktyczne); projektor multimedialny oraz ekran (obraz na ekranie widoczny przez każdego z uczestników szkolenia) w każdej sali; tablicę typu flipchart i flamastry (4 kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski); miejsce przed salą konferencyjną z odpowiednią ilością stolików, na których rozmieszczone będą materiały szkoleniowe oraz przeprowadzona będzie rejestracja uczestników; bezpłatną szatnię z obsługą dla uczestników szkolenia (dotyczy miesięcy jesienno-zimowych); zaplecze sanitarne: osobne toalety dla mężczyzn i kobiet oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; Część II - świadczenie usługi cateringu dla 120 uczestników spotkań w każdym z powyższych terminów. W ramach świadczonej usługi cateringowej Wykonawca zobowiązuje się zorganizować: dwie przerwy kawowe (przygotowane w pomieszczeniu odrębnym od sali, w której prowadzone jest szkolenie), w trakcie których każdemu uczestnikowi zostaną zapewnione: świeżo parzona kawa i herbata wraz z dodatkami (cukier, śmietanka, cytryna) bez ograniczeń, woda mineralna, ciasto domowe obiad dla uczestników szkolenia (120 szt.) będzie serwowany w odrębnym pomieszczeniu, oddzielonym od sali, w której prowadzone będzie szkolenie. Obiad w formie bufetu szwedzkiego obejmować będzie: posiłek dwudaniowy - zupa oraz 3 rodzaje drugiego dania: mięsne, rybne, jarskie i bukiet surówek w terminie do dwóch dni przed spotkaniem może nastąpić korekta ilości uczestników spotkania - co przekłada się na zmianę ilości zamawianych porcji obiadowych i przerw kawowych Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) w razie konieczności dowozu posiłków, Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ podwykonawców, w oparciu o art. 36 b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. Nr 6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000
Dodano: 2016-06-22 - Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych z wyposażeniem oraz świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/379/018/U/15
Dodano: 2015-11-24 - CRZP/78/2015/AEZ/ Usługi hotelarskie w zakresie konferencji Kones 2016 organizowanej przez Akademię Morską w Gdyni
Dodano: 2015-11-10 - Usługa hotelowa związana z organizacją konferencji dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/354/018/U/15
Dodano: 2015-10-22 - PRZETARG NIEOGRANICZONY/oraz art.5 ust 1/ na organizację konferencji pt. Identyfikacja nielegalnej produkcji i dystrybucji wyrobów akcyzowych w terminie 19-21 maja 2015 roku dla 120 uczestników z Polski i zagranicy.
Dodano: 2015-04-17 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej wraz z wyżywieniem oraz obsługą multimedialną XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce w dniach 17-19 czerwca 2015 r
Dodano: 2015-02-02 - Świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych oraz najem sali konferencyjnych dla Samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-02-02 - Usługa hotelowa związana z organizacją konferencji dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-11-05 - Usługa hotelarską w zakresie spotkań i konferencji dla Politechniki Gdańskiej, na potrzeby Katedry Fizyki Teoretycznej i Informatyki Kwantowej Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
Dodano: 2014-10-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY/oraz art.5 ust 1/ Na zapewnienie obsługi konferencji w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2014-03-20