Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 321 24 25
- Data zamieszczenia: 2024-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
Wojska Polskiego
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 321 24 25
REGON: 811684290 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na: Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Instalacji oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego.2. Udzielenia dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu [RATUSZ®] w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.3. Udzielenia z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, rocznej gwarancji na prawidłowe działanie systemu w ramach posiadanej funkcjonalności.4. Sprawowania przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w §1 umowy, nadzoru autorskiego obejmującego:a. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00,b. informowanie o zmianach w programach objętych umową,c. udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu.5. Objęcia, przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy serwisem, w zakresie którego Wykonawca usunie usterki i awarie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy przy zachowaniu następujących terminów: czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych, czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych, czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych,przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.6. Przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystania systemów objętych umową oraz wykonania niezbędnych prac wdrożeniowych. 7. Objęcia oprogramowania obsługą pogwarancyjną, na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-09 - Usługa autorskiej opieki informatycznej dla systemów sądowych firmy Zeto-Świdnica.
Dodano: 2023-08-02 - Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO
Dodano: 2023-06-20 - Modyfikacja Wirtualnego Dziekanatu oraz wdrożenie nowych funkcjonalności
Dodano: 2023-06-07 - Dostarczenie licencji modułów oprogramowania do analizy zescanowanych preparatów i licencji konwersji formatu SVS do MRXS dla programu 3DHISTECH SlideMaster
Dodano: 2023-03-02 - Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper, Palo Alto, BackBox
Dodano: 2022-07-19 - OPIEKA INFORMATYCZNA NAD OPROGRAMOWANIEM BANK KRWI DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
Dodano: 2021-09-16 - Dostarczenie licencji oraz podłączenie aparatu USG Voluson S8 do systemu MediCom RIS/PACS funkcjonującego w Szpitalu Miejskim im. Jana Garduły w Świnoujściu, integracja systemu MediCom RIS/PACS działającego w Szpitalu z systemem teleradiologicznym CDO Provega Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-30 - WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
Dodano: 2021-01-26 - dostęp online (po wskazanym adresie IP) do bazy danych Orbis
Dodano: 2021-01-22