Przetargi.pl
Wymianę rynien i rur spustowych dachu nawy bocznej przy budynku dydaktycznym Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej oraz wymianę stolarki okiennej zewnętrznej części pomieszczeń budynku dydaktycznego Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej - DO-120.262.49.2018

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15351 Białystok, ul. Wiejska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska
    15351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 167200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę rynien i rur spustowych dachu nawy bocznej przy budynku dydaktycznym Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej oraz wymianę stolarki okiennej zewnętrznej części pomieszczeń budynku dydaktycznego Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej - DO-120.262.49.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana rynien i rur spustowych dachu nawy bocznej przy budynku dydaktycznym Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej oraz wymiana stolarki okiennej zewnętrznej części pomieszczeń budynku dydaktycznego Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214410-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. 7.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 9 lit. c) SIWZ; b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e)każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz pkt 7 ppkt 2; f)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt 7 i 7.1., które należy złożyć wraz z ofertą 1)Wypełniony formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 2 do SIWZ); 2)Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną