Przetargi.pl
WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI 1400 L KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI 1400 L KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na wymianie złóż filtracyjnych w dwóch odżelaziaczach o pojemności 1400l każdy na ujęciu wody zlokalizowanym na terenie Obozowiska nr 2 administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5701 w Wędrzynie. 1. Zakres prac w ramach usługi obejmuje: - demontaż pokryw i włazów w odżelaziaczach, - usunięcie zużytych złóż filtracyjnych, - oczyszczenie odżelaziaczy z osadów żelaza i manganu, - demontaż uszkodzonych oraz montaż nowych dysz filtracyjnych znajdujących się wewnątrz odżelaziaczy (zamontowanych w pokrywach dennych), - zasypanie nowym złożem filtracyjnym (kwarcowym, 3 granulacje) ok. 12 ton - zachlorowanie podchlorynem sodu i płukanie złoża po chlorowaniu, - wykonanie badań fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych pod względem przydatności wody do spożycia przez ludzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 20 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2007, nr 61, poz. 417), - sprawdzenie układu do napowietrzania i odpowietrzania wody sprężonym powietrzem, - sprawdzenie szczelności układów wodnych i sprężonego powietrza po wykonanych czynnościach - sprawdzenie pracy sprężarki z agregatem pompowym G80 IV?, - wymiana elektrozaworu na instalacji sprężonego powietrza, - zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi. 2. Teren wykonywania prac związany z realizacją przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcy stosownym protokołem. 3. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń i odpadów oraz pozostawienia terenu robót czystego i uporządkowanego. 4. Prace związane z wymianą złoża, wykonywane będą w obecności przedstawiciela Zamawiającego, który potwierdzi wykonanie prac zanikowych (montaż dysz, zasypywanie zbiorników odżelaziaczy trzema frakcjami mineralnymi). 5. Złoże w odżelaziaczach powinno spełniać określone parametry techniczne (szczegóły w siwz) mikrobiologiczne pod względem przydatności wody do spożycia przez ludzi zgodne z parametrami określonymi w Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 20 marca 2007 roku w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2007, nr 61, poz. 417). 6. Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi zgodnego z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. Po zrealizowaniu usługi przedłoży kartę przekazania odpadu potwierdzająca zgodne z prawem zagospodarowanie odpadów (w załączeniu wzór karty odpadu). 7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnych badań bakteriologicznych tak, aby woda nie przekraczała określonych norm. Badania zostaną zlecone przez Wykonawcę i na jego koszt Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 8. Wykonawca jest zobowiązany do takiego zorganizowania robót, aby uniknąć przerwy w dostawie wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907339003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach